וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרו אולפני ג.ג בת"א - 17 עובדים פוטרו

מאת אופיר בר-זהר

6.11.2008 / 7:29

מקורות בתעשייה: ההכנסות לא הצדיקו את העלויות



>> אולפני ג.ג, שבבעלות יורם גלובוס, סגרו את האולפן במרכז תל אביב. בעקבות סגירת האולפן פוטרו בשבוע האחרון 17 העובדים המועסקים בו.

האולפן נסגר לאחר שבספטמבר תם חוזה ההקלטה עם התוכנית "הלילה עם ליאור שליין", המשודרת בערוץ 10. תוכנית זו היתה האחרונה שהוקלטה באולפן באופן קבוע, ולאחר שיצאה לפגרה בתקופת החגים, לא נותרו תוכניות המוקלטות באולפן באופן קבוע. לדברי מקורות בתעשייה, כמות ההכנסות של האולפן לא הצדיקה את ההוצאות, והוא ספג הפסדים.



הבניין שבו נמצא האולפן נמכר בספטמבר 2006 לחברת אירו סאט תמורת 2.8 מיליון דולר. לעסקה זו קדמה עסקה אחרת כמה חודשים קודם לכן, שבה רכשה אירו סאט מגלובוס את מתחם קולנוע תל אביב תמורת 8.3 מיליון דולר. האולפן שנסגר ממוקם בבניין שנקרא בעבר בית ארלוזורוב, ואף היה משכנו של תיאטרון האוהל.



יורם גלובוס, בעלי ג.ג, הוא מחלוצי תעשיית הקולנוע בישראל. בבעלותו של גלובוס רשת בתי קולנוע הקרויה על שמו, אולפני ג.ג ורשת גלובוס מקס, המחזיקה בתי קולנוע המקרינים בטכנולוגיית IMAX.



הקבוצה גם מחזיקה באולפני נווה אילן - הפועלים בישראל מ-1976, ומשתרעים על שטח של 60 דונם. בשטח של נווה אילן נמצאים גם אולפני החדשות של ערוץ 2, ערוץ הקניות וערוץ 9, ובימים אלה מצולמת שם התוכנית "האח הגדול".



מחברת גלאי תקשורת, המייצגת את קבוצת גלובוס גרופ, נמסר: "האולפנים הנוכחיים בתל אביב נסגרו ולעובדים נמסרה הודעה על כך. בחברת גלובוס גרופ נבחנת האפשרות להרחיב את פעילות האולפנים בנווה אילן, שם מופקת בימים אלה תוכנית הדגל 'האח הגדול', ובקרוב יתחדשו צילומי 'אחד נגד 100' ותוכניות וסדרות נוספות, כגון 'גירושים נפלאים' וסדרה חדשה של yes".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully