וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-UBS חוזים פגיעה חמורה במגזר העסקי בישראל בעקבות ההאטה הכלכלית וממליצים למצוא מקלט במניית טבע

רותם סלע

6.11.2008 / 12:07

מעניקים למניית ענקית התרופות המלצת קנייה ונוקבים במחיר יעד של 52 דולר הגבוה ב-33% ממחירה בוול סטריט


בבנק ההשקעות UBS חותכים את מחירי היעד ותחזיות הרווח לשורת חברות ישראליות הרבה מתחת לקונצנזוס האנליסטים, וצופים מיתון כבד שישפיע בצורה משמעותית על הסקטור העסקי בישראל. מניית המקלט המועדפת על בנק ההשקעות היא ענקית התרופות הגנריות .

ב-UBS ממשיכים להדגיש כי התחזיות שהם מנפקים הן מהעגומות ביותר בזרם המרכזי, ומציינים כי לאחרונה חתכו את תחזית הצמיחה העולמית מ-2.2% ל-1.3%, כמו גם את תחזית הצמיחה של ישראל מ-2.2% ל-1% בלבד.

בבנק ההשקעות לא מסתפקים רק בהורדת תחזית הצמיחה של ישראל ומוסיפים על כך חיתוך רחב היקף של יעדי המחירים לשורת חברות, שלהערכת האנליסט רוני בירון, צפויות לסבול מההאטה הכלכלית החמורה הצפויה למשק הישראלי. בין החברות שדירוגן הורד ניתן לציין את הבנקים , וה, חברת , ו - שמחיר היעד שלה נחתך ב-11% - ובבנק ההשקעות טוענים כי היא אמנם מנייה דפנסיווית אך "איננה מחוסנת באופן מלא בפני ההאטה הכלכלית".

"הכלכלה הישראלית חזקה", מדגישים ב-UBS אך צופים האטה משמעותית על רקע מצבן הקשה של ארצות הברית ואירופה המשמשות כשוקי היצוא העיקריים של ישראל. "ישראל עשויה להצליח להימנע מזעזועים פיננסיים מהותיים, העשויים להתרחש במדינות מתפתחות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully