וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק טכנולוגיות תפטר עובדים בישראל ותגייס עובדים חדשים בחו"ל

גיא גרימלנד

6.11.2008 / 15:40

החברה המעסיקה כ-100 עובדים פיתחה טכנולוגיה להעברת שירותי תוכן ופרסומות אל מסכי טלפון סלולרים


גרזן הפיטורים מגיע גם לחברת סלטיק טכנולוגיות (Celltick). ל-TheMarker נודע כי החברה הודיעה לעובדים כי בכוונתה לערוך סבב קיצוצים בישראל ובמקביל לגייס כוח אדם בחו"ל. לא ידוע בשלב זה מה היקף הקיצוצים.

סלטיק הכריזה בשנה החולפת על אסטרטגיה חדשה, Managed Service, שהינה מוטת שירותי מדיה כוללים. בשיטה החדשה מפעילה סלטיק ערוץ שידור על גבי הרשת הסלולרית ולשם כך חוברת עם ספקי תוכן וחברות מכירת מדיה בכל אזור בו היא מפעילה את ערוץ התקשורת, על מנת שההכנסות מהשירותים מתחלקות בין סלטיק לבין המפעילים הסלולרים.

הפלטפורמה הטכנולוגית של סלטיק מהווה ערוץ להעברת שירותי תוכן ופרסומות אל מסכי טלפון סלולרים, כאשר הטלפון אינו בשימוש. טכנולוגיית השידור האינטראקטיווי של סלטיק מאפשרת למפעיל השירות ערוץ תקשורת אינטראקטיווי, המכונה Livescreen, עבור מתן שירותי ערך מוסף כגון סקרים, רכישות או משחקים מרובי משתמשים. המערכת מנצלת את ערוץ הבקרה הסלולרי ומאפשרת קבלת מידע זורם וחי ישירות למסך המכשיר מבלי לצרוך תדרים יקרים וללא הפרעה לפעולתו התקינה של הטלפון. התכנים המוזרמים מנוהלים כלוח שידורים הכולל תוכניות, מידע ואפליקציות מבוססות מקום וזמן.

החברה גייסה עד כה 8.5 מיליון דולר מ-JVP הישראלית ואמדאוס הבריטית. היא הוקמה בשנת 2000 על-ידי יוסי ולינגשטיין. בחברה מועסקים כ-100 עובדים וכמנכ"ל החברה משמש סטיבן דנפורד.

דובר החברה מסר: "חברת סלטיק הודיעה לעובדיה כבר בשבוע שעבר כי מגמת גיוסי כוח האדם החדשה של החברה תהיה בשווקים בחו"ל, בהם סלטיק מנהלת את שירותי המדיה עבור לקוחותיה. גיוסים אלה יבואו על חשבון משרות במשרדי החברה בישראל. במקביל גייסה סלטיק בארבעה השבועות האחרונים שלושה עובדים חדשים באמריקה הלטינית ובאסיה, בכדי לתמוך בפעילותה בשווקים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully