וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'האח הגדול' גרסת נייס: תשווק מערכת לאיתור פעולות חריגות באמצעות האזנה לטלפון ולתקשורת הנתונים

שמואל שוסטר

6.11.2008 / 18:02

המערכת תאפשר למנהלים להקשיב לשיחות הנוגעות לעסקות ספציפיות ולאתר פעולות הקשורות לתכנים אלו


עם התקדמות הרגולציה על הפיקוח בשווקים והחשש המתגבר משימוש לא הוגן במידע פנים, חושפת מערכת בסגנון 'האח הגדול' שצפויה לחסוך את כאב ראש למנהלי בתי ההשקעות, בכל הנוגע להתנהלות עובדיהם.

המערכת של נייס, שפותחה בשיתוף עם חברה הבת אקטימייז, מאפשרת לשלב תובנות המתקבלות מנתוני עסקות בשילוב עם ניתוח שיחות טלפוניות. במילים פשוטות, המערכת עוקבת אחרי פעולות העובד בשני מישורים. ראשית היא מנתחת את העסקות שנעשות ומחפשת פעולות חריגות. במקביל, מקליטה המערכת את שיחות הטלפון ומאפשרת לאתר שיחות הנוגעות לתוכן מסויים ללא מגע יד אדם.

הגברת הרגולציה למוסדות פיננסיים, בכל הנוגע לניטור ותחקור פעילויות הקשורות בסחר על בסיס מידע פנים והטיית שוק מצריכה הגברת הזיהוי של שיחות קשורות, בנוסף לדרישות הקיימות לניטור.

להשגת פיקוח יעיל יותר על פעילויות החשודות כהטיית שוק או ניגוד אינטרסים לדוגמה, תאפשר המערכת לממונים לקבל התראות אוטומטיות על תוכן השיחות הנוגעות לעסקה מסויימת. כך יוכלו הממונים על הבקרה בארגון לזהות עסקות חשודות ולאתר באופן מיידי את אותן השיחות הקשורות לעסקה או אירוע מסוים. ברגע שהשיחה מזוהה, הם יכולים, להאזין באופן אוטומטי לחלק הרלוונטי בשיחה ולחפש מילים וביטויים כחלק מהליך החקירה.

עד עתה, בודקים נאלצו להאזין לשיחות ולשכתב אותן, בהשקעה של עד מאות שעות לכל חקירה, לפני שהחומר היה מוכן להגשה. הפתרון החדש מאפשר לקשור ביחד נתונים מעסקות עם הנתונים מתוכן השיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully