וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך מאקו: לאח הגדול יש מיליון צפיות וידיאו מדי יום

מעיין כהן

6.11.2008 / 19:44

שרול בן-ברוך: "קשת בחנה את הפעילות שלה באינטרנט, והגיעה למסקנה שהיא חייבת להתרחב"



"צריך להבין מה זה mako, כי נראה לי שהאסימון לא נפל. mako הוא לא אתר וידיאו, אלא פורטל תוכן לכל דבר שכולל גם וידאו. mako הולך להיות ערוץ 2 של האינטרנט הישראלי, בחמישייה הפותחת של האתרים בישראל". כך אמר שרול בן-ברוך, עורך אתר מאקו וערוץ ביפ, בפאנל "מאקו-רה עם האינטרוויזיה" בפסטיבל ראש פינה, שעסק בכניסת זכייניות הטלוויזיה בישראל לאינטרנט.



עוד גילה בן-ברוך, כי לאח הגדול יש כמיליון צפיות וידאו ביום. "קשת בחנה את הפעילות שלה באינטרנט, והגיעה למסקנה שהיא חייבת להתרחב. אתר קשת היה מצוין, אבל הרגשנו שהגענו לתקרת זכוכית של גמר האח הגדול וגמר כוכב נולד. ההחלטה היתה שאנחנו צריכים לפרוץ".



את הפאנל הנחה עדי דיאמנט, סמנכ"ל פיתוח עסקי של תיא תקשורת, מארגנת הפסטיבל. עוד השתתפו בו איתי נגלר, מנהל התוכן של תפוז, יורם דילמני, סמנכ"ל התוכן בוואלה, רותם דנון, עורך נענע10, מני מיכאלי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ברשת ודני פלד מנכ"ל גומי אינטראקטיב.



דנון, שנשאל על מקומה של נענע לאחר המיזוג עם ערוץ 10 והעיצוב מחדש, ענה כי "היה לנו גידול ניכר במספר המשתמשים, ובסוג המשתמשים". לדבריו השקה האתר היתה קשה, "גם להשיק אתר ובמקביל לשמר אתר קיים, ולתת ביטוי נכון למה שאנחנו קוראים האינטרוויזיה. אנחנו בדרך למעלה".



באשר לאיום האפשרי מצד מאקו אמר דנון: "אנחנו ישנים טוב בלילה. אצלנו אין חשש לקניבליזציה של מותגי התוכן, אלא להפך. יש לנו יכולת להרחיב את עולמות התוכן וליצור אליהם סינרגיה. אנחנו מתנהלים במידה רבה כמו הולו (אתר האינטרנט המשותף ל-NBC ופוקס), והמודלים שלנו לא פוגעים בשום צורה בהכנסות של ערוץ 10, ואני מאמין שאנחנו נמצאים בנקודה הרבה יותר טובה".



דילמאני מוואלה נשאל על הפער בין הצהרתה של וואלה על היותה ערוץ הטלוויזיה המסחרי הרביעי בישראל, לבין ייצוג הווידיאו בעמוד הבית שלה, שלא מרמז על התמקדות בווידאו. דילמאני ענה כי "יס מוסיף המון לוואלה, ושיתוף הפעולה הזה שינה את המפה של הווידיאו באינטרנט מבחינת תכנים באופן מלא. עם זאת, וואלה עדיין פורטל שמושתת על תכנים, דואר וקניות. הוא לא יכול להתמקד רק בדבר אחד. להגיד לך שיהיה נגן וידאו מתחת ללוגו של וואלה? קשה לי להאמין שזה יקרה בזמן הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully