וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיתון מגיע לפלייבוי: רשמה הפסד נקי של 5.2 מיליון דולר

שמואל שוסטר

6.11.2008 / 22:26

כריסטי הפנר: נמשיך להיות מובילי שוק ביצירת תוכן מבדר ופופולארי עבור גברים צעירים, רק הדרך תשתנה



המשבר בשוקי העולם לא פסח גם על פלייבוי (סימול PLA). למרות שינוי מבני עליו הכריזה באחרונה החברה, רשמה ענקית התוכן למבוגרים הפסד נקי של 5.2 מיליון דולר, או 15 סנט למניה. זאת בהשוואה להפסד נקי של 2.6 מיליון דולר, או 8 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.



את הירידה ברווחיות תולים בחברה בתוכניות הארגון מחדש, שגררו אחריהם הוצאה לא צפויה של 6.3 מיליון דולר. בניכוי ההוצאה הבלתי מתוכננת רשמה החברה רווח נקי של 1.1 מיליון דולר, או 4 סנט למניה.



עיון בדו"חות החברה מגלה שזו רשמה ירידה של 8% בהכנסותיה ממכירת מגאזינים - מקור הרווח המקורי של החברה - שהסתכמו ב-16.9 מיליון דולר בלבד. בתחום המדיה בולטת הירידה בעיקר בשווקים מחוץ לארה"ב שם נחתכו הכנסות החברה ב-18% והסתכמו ב-11.8 מיליון דולר בלבד. סך הכנסותיה של פלייבוי ממדיה הסתכמו ב-38.2 מיליון דולר - ירידה של 23% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ממדיה היוו כ-54% מסך הכנסותיה של החברה.



על רקע הדו"חות אמרה כריסטי הפנר, ביתו של מייסד החברה יו הפנר, המכהנת כיו"ר ומנכ"ל פלייבוי אנטרפרייסז כי, "אנו שמחים לחזור לרווחיות, בניכוי הוצאות הארגון מחדש, אבל אנו יכולים להצליח טוב יותר. אנו מאמינים כי הפוקוס שלנו על גידול עסקי הזיכיונות שלנו, יצירת תוכן לשימוש בפלטפורמות משולבות וייצוב הפעילות שלנו יאפשר לנו לנווט בזמנים קשים אלו ולייצר גידול חיובי בשנה הבאה".



"נמשיך להיות מובילי שוק ביצירת תוכן מבדר ופופולארי עבור גברים צעירים. מה שישתנה זה מנגנון האספקה והפורמטים. בנוסף לאספקת תוכן באמצעות מספר אתרי אינטרנט ונקודות גישה ניידות, אנו יוצרים תוכן חדש, שאינו רק קצר יותר ומעודכן יותר מבחינת הזמן, אלא גם אינטראקטיווי, מותאם אישית ומונחה סביבה". בתחילת השנה הבאה אתר Playboy.com יושק מחדש, ויהיה משולב בצורה חזקה יותר עם המגאזין ואנו מצפים לראות גידול הן במכירות הדפוס והן באתר האינטרנט כתוצאה מכך".



בעקבות הדו"חות קורסת מניית פלייבוי ב-27% והיא נסחרת במחיר של 1.83 דולר, המשקף לחברה שווי של 70 מיליון דולר. השנה האחרונה לא הייתה קלה עבור ספקית התוכן למבוגרים ובמהלך 12 החודשים האחרונים איבדה המניה 84% מערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully