וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש מול השקל ב-0.3% לשער של 3.82

רותם סלע

7.11.2008 / 9:15

חדר העסקאות של איזי פורקס: הדולר ימשיך לעלות כל זמן שחוסר הוודאות בשווקים הפיננסיים ימשך



הדולר יורד כעת ב-0.3% מול השקל לשער של 3.82 שקלים לדולר, שעה שהשקל מתאושש מעליות האתמול לאחר שבוע בו עלה ב-1.4% אל מול השקל. בעולם מתחזק הדולר מול היורו למרות ירידות השערים החדות שנרשמו בוול סטריט על רקע בחירתו של ברק אובמה לנשיאות ארה"ב, בחירה שלוותה דווקא במשב מרענן של אופטימיות.



עלייתו של המטבע האמריקאי אל מול היורו מתרחשת בין השאר על רקע ההערכות גוברות כי המיתון הכבד יכה גם באירופה, אתמול הפחית נגיד הבנק האירופאי, טרישה את הריבית בגוש היורו בכ-0.5% שעה שקינג - נגיד הבנק הבריטי הוריד את הריבית על היורו בשיעור חסר תקדים של 1.5% על רקע ציפיות למיתון באי הבריטי.



בחדר העסקאות של איזי פורקס רואים בהתאוששות של השקל התחזקות רגעית, "הדולר לא יורד מול השקל הוא מתקן חלק מהנסיקה החדה שנרשמה אתמול מול השקל", לאחר ההתאוששות ממליץ הדילר הבכיר דיאגו פחצ'רט לדבוק בנתוני המקרו שימשיכו להכתיב את המגמה, שתיטיב כנראה עם הדולר. "אי הוודאות בשווקים הפיננסיים ובזירת הכלכלה העולמית משחקת לטובת הדולר שנתפס כמטבע הגנתי בשעה זו, אינני צופה כי השקל יגלה עצמאות רבה מדי ביחס למטבעות העולמיים אך יש לשים לב למדד המחירים הצרכן שיתפרסם בעוד כשבוע וייתן אינדיקציה בנוגע למדיניות הריבית בה ינקוט נגיד בנק ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully