וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר לוי, יו"ר בלוקבסטר: "אנחנו הולכים לתת בראש ל- HOT ו-yes"

אמיתי זיו

7.11.2008 / 19:00

בפאנל, שהתקיים בפסטיבל ראש פינה, הכריז סמנכ"ל התוכן של yes על השקה קרובה של yes Max HD


"האם אנחנו הולכים לתת בראש לHOT ו-yes? שאלה לא מנומסת והתשובה היא בהחלט כן. אנחנו נציע חבילה שהרבה יותר מתאימה לדור הנוכחי עם שירות VOD שינתן בצורה נוחה ואטרקטיווית. ייכנס שחקן שיציע משהו אחר - אנחנו נציע ללקוחות להיפרד מהממיר של yes ו-HOT ולהפסיק לשלם 300 שקל בחודש" כך פתח עופר לוי, יו"ר בלוקבסטר, את המושב בכנס ראש פינה שכותרתו "הקרב על הסלון".

לוי דיבר על שירות הצפייה החדשה שהחברה תשיק בשלב ראשון באינטרנט ובשלב שני בטלוויזיה בזמן הקרוב, ואף הציג את האתר לראשונה.

לוי נשאל האם מיזם הטלוויזיה של בלוקבסטר צפוי להשקיע בהפקות תוכן מקור וענה: "אנחנו מוכנים להתחייב שביום שיהיו לנו 500 אלף לקוחות ועוד אחד, נתחיל את הפקת המקור הראשונה". עוד נשאל לוי על ידי מנחה האירוע, דני פלד, מה הסיכוי שמיזם הורדות התוכן שלו יצליח למשוך צופים בתשלום כאשר ניתן להוריד את אותם תכנים בחינם באינטרנט באמצעות תוכנות שיתוף קבצים. לוי השיב: "בארץ יש לגיטימציה וקלות דעת לנושא הפיראטיות. המספרים הם גדולים ובארץ יותר דרמטיים מאשר בארה"ב. זו גניבה לאור יום ופגיעה בפרנסה של אנשים. בארץ זה לא נתפס כלא חוקי ואפילו לא נתפס כלא מוסרי. זה יהיה חייב להשתנות, כי תעשיית הטלוויזיה תיפול. משהו במודל הכלכלי של הטלוויזיה חייב להסתדר אחרת כי גם על הפרסומות אנשים מדלגים. אנחנו משיקים את אתר ההורדות החוקי הראשון. ואנחנו נציע להוריד סרט בתשלום אבל בצורה אמינה ובאיכות ובלי חשש מוירוסים ואני מאמין שיש אוכלוסיה שתרצה לראות את זה".

יונה ויזינטל, סמנכ"ל התוכן של yes, הגיב למיזם ואמר: "אנחנו מברכים כל תחרות, וההבדל הקל שבאנגליה עשו מיזם דומה עם 40 ערוצים ופה יהיו 5 ערוצים. מה גם שבתוך חמשת הערוצים הללו יש את ערוצים 99 ו-33 שאיש לא רואה. מי שירצה לראות סדרות שלמות דרך האתר של לוי, ימצא עצמו משלם יותר מאשר בכבלים ובלווין ויגלה גם שאין לו ערוצי ספורט ואין לו ערוצי ילדים. לא זה המוצר שמאיים על yes ו-HOT". ויזינטל דיבר גם על תכני ה-HD של yes, וקרא לערוצים הישראלים להפיק עוד תכנים של רזולוציה גבוהה ואף הכריז לראשונה על השקה קרובה של ממיר מקליט yes max שישמש גם כממיר HD.

עוד הכרזה מעניינת היתה של עדי אייל, סמנכ"ל השיווק של מיקרוסופט ישראל, שהשיק את המסנג'ר TV, המבוסס על תוכנת המסנג'ר המוכרת עם תכונה חדשה - יכולת זימון חבר לצפות בתוכנית. אייל הסביר את יתרונות המוצר וציין: "אנחנו מאמינים שזה מוצר שייצור המון טראפיק, תלוי כמובן בתכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully