וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי בר גפן: "יש פער גדול בין מה שאנשים טוענים שהם רוצים לראות ובין מה שהם רואים באמת"

גילי איזיקוביץ'

8.11.2008 / 16:05

הדברים נאמרו במהלך הפאנל "בגובה העיניים" שעסק בחדירת בידור לחדשות, במסגרת פסטיבל ראש פינה



"יש פער נורא גדול בין מה שאנשים טוענים שהם רוצים לראות ובין מה שאנשים רואים באמת", אומרת לינוי בר גפן, מגישת התוכנית "מה קורה" בערוץ 2, "אנשים לא רוצים לדעת את הדברים. תוכנית תחקיר חשובה שעשיתי בערוץ 10 לא זכתה כמעט לעניין, היום יש לי פי שלוש יותר רייטינג". הדברים נאמרו לפני זמן קצר במהלך הפאנל "בגובה העיניים" שעסק בחדירת בידור לחדשות, במסגרת פסטיבל ראש פינה.



בר גפן ועורכת התוכנית, שלומית אברהם, הציגו את גישת התוכנית לפיה כדי לפנות לקהלים צעירים, על החדשות ה"מסורתיות" "להתיר את הכפתור". "בעשור הקרוב תהיה מלחמה על הצופים ואם לא תהיה גישה יותר קלילה יאבדו את הקהל הצעיר", קבעה אברהם. "החדשות הרכות ימשיכו לחדור לאקטואליה הקשה. 'מה קורה' היא מוצר משלים לחדשות ואנחנו משתמשים במדדי פופולריות באינטרנט במקום לקבוע בשביל הקהל".



בתגובה טען מנכ"ל חדשות ערוץ 2, אבי וייס, כי החדשות לא השתנו ולא הפכו "רכות" יותר. מקור השינוי, אמר, בהתארכותה של מהדורת החדשות: "השינוי המרכזי הוא אורך המהדורה שהפכה מחצי שעה לשעה, מה שמאפשר לנו כעורכים ראשיים להרחיב את תחום הסיקור ואת מגוון הנושאים. אנחנו עוסקים בהארד קור אבל כן גם בנושאים אחרים". כשנשאל מדוע החדשות ה"רכות" תופסות מקום רב יותר השיב כי "במהדורה של שעה יש 15 כתבות ועוד שבעה אייטמים. כוחה של מהדורה טובה הוא במגוון שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully