וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רואה האח הגדול?

עידו סולומון ומורן הרפז

9.11.2008 / 9:03

רבים מבאי פסטיבל ראש פינה התגאו בכך שמעולם לא ראו ולו דקה מסדרת הריאליטי של הזכיינית קשת ■ רם בלניקוב, הממונה על התקציבים באוצר, מסרב בכל תוקף לשמוע על הנעשה בבית האח הגדול ■ יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, אוהד ריאליטי אך מעדיף את הישרדות &#9632



ראשי הזכייניות, מפיקים, אנשי תוכן, מדיה, אינטראקטיב, אינטרנט, פרסום, יחסי ציבור ורגולציה עזבו בסוף השבוע את האולפנים, חדרי החדשות, מערכות העיתונים והמשרדים המעוצבים והגיעו לנשום אוויר הרים צלול בפסטיבל ראש פינה התשיעי שנערך בסימן דיגיטל וניו מדיה. בפסטיבל דיברו בעיקר על רפורמות, פרסומות, סוגות עילית, ריאליטי, ואיך לא, האח הגדול. רבים מבאי הפסטיבל התגאו בכך שמעולם לא ראו ולו דקה מסדרת הריאליטי של הזכיינית קשת.



רם בלניקוב, הממונה על התקציבים במשרד האוצר, אמר כי מעולם לא צפה בסדרה, על אף שבביתו צופים בה. הוא גם מסרב בכל תוקף לשמוע על הנעשה בתוך בית האח הגדול. אילן שילוח, מבעלי מקאן אריקסון, אמר שהוא לא מתקרב לז'אנר הריאליטי ככלל ומעדיף דרמות. יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, בהחלט אוהד ריאליטי, אך בבררנות. התוכנית האהובה עליו היא הישרדות (של ערוץ 10) והתוכנית שלעולם לא יראה היא האח הגדול. מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השנייה, אמר כי "התפקיד מחייב לראות הכל, מבחינת הטעם האישי התמהיל בערוצים פחות מוצא חן בעיני בחודשיים האחרונים. אני אוהב את זהו זה".



נפתלי גליקסברג, יו"ר פורום במאי הסרטים הדוקומנטרים, אמר כי ראה 10 דקות משתי תוכניות של האח הגדול ולא הבין על מה הרעש. "האח הגדול פתאטי. אנחנו מפגרים עם הפורמט, האח הגדול רץ כבר תשע שנים בעולם, אז על מה העניין?", אמר גליקסברג. גליקסברג הביע את דעתו בנוגע למספר הפעמים שהסידרה משודרת בשבוע: "האח הגדול זה כמו מקדולנד'ס, זה בסדר, אבל כל אמא יודעת שאפשר לקחת את הילד לאכול במקדונלד'ס פעם בחודש ולא פעמיים בשבוע".



ארז טל שמנחה את התוכנית האח הגדול יחד עם אסי עזר ענה לביקורת שמופנה כלפי הסדרה "אנשים אוהבים לרדת על הסדרה כי היא מצליחה מאוד. יש אנשים שמעבירים ביקורת בלי לראות את התוכנית. יש הרבה צביעות. קשה לעמוד מול דבר כל כך מצליח. ההפקה של האח הגדול היא הדבר הכי משמעותי, גדול, יקר ומורכב שנעשה פה מאז ומתמיד. כשהציעו לי להנחות את התוכנית קיבלתי את ההצעה כמחמאה.



"גם לי יש הסתייגות מריאליטי. בדקתי לאיזה כיוון הם לוקחים את התוכנית ואין לי בעיה עם הכיוון שאליו לוקחים את התוכנית בישראל. במקומות מסויימים בעולם לקחו אותה לכיוון פריק שואו. אצלנו מדובר באנשים נורמטיווים שאפשר לפגוש בכל מקום - עם פריק שואו לא עוברים 30% של רייטינג". ובנוגע לשותפו להנחיה אומר טל "אסי שולח לי SMS כל רבע שעה, שזה נחמד, אבל בשלוש וחצי לפנות בוקר אתה אומר, אסי די, והוא לא מבין למה הרגע שפרה גירדה בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully