וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנקום תשמש ספקית ציוד של צ'יינה טל ותקבל אופציה להשקיע בה כ-100 מיליון דולר

גיא גרימלנד

9.11.2008 / 9:54

אם העסקה תצא לפועל רנקום תקבל תמורת ההשקעה 28.6% מאחזקות צ'יינה טל



צ'יינה טל, חברת ענק סינית המספקת ציוד תשתית לפריסת WiMAX, חתמה על הסכם עם חברת הסטארט-אפ רנקום, לפיו רנקום תשקיע 100 מיליון דולר תמורת 28.6% מאחזקות החברה (2.25 דולר למניה). במסגרת המהלך עשויה רנקום לגייס מיליוני דולרים להשלמת המהלך. לאחר ההשקעה של רנקום צפויה צ'יינה טל לרכוש ציוד מרנקום וליישם אותו בפרויקטי WiMAX בערים שונות בסין.



50% מההשקעה של רנקום צפויה להגיע בדמות אג"ח ניתן להמרה. 50 מיליון דולר נוספים צפויים לעבור לצ'יינה טל עד 25 לנובמבר 2008. לפי תנאי העסקה, אם רנקום לא תוכל להשקיע בצ'יינה טל, ניתנת לחברה הסינית אפשרות לבטל את ההסכם האסטרטגי. עם זאת, רנקום צפויה גם במקרה כזה להשיאר ספק מועדף של צ'יינה טל. השם של צ'יינה טל עלה לכותרות לאחרונה לאחר שחתמה על הסכם לא מחייב לרכוש את חברת הסטארט-אפ הישראלית במבו מדיה קאסטינג, אך ביטלה את העסקה.



רנקום, שבראשה עומד ציון חדד, דורגה במקום לאחרונה הראשון בתחרות בזכות צמיחה של 8,499% שנרשמה במכירותיה בחמש השנים שבין 2003 ל-2007, שעל פיהן נקבע הדירוג. מדובר חברת סטארט-אפ המייצרת שבבים לטלפונים סלולריים בטכנולוגיית WiMax ושבבים ולוחות לציוד התשתית לטכנולוגיה זו. עד היום היא גייסה כ-18 מיליון דולר: עשרה מיליון דולר מקונקורד וורטקס, שמכרה את האחזקות בחברה, ושמונה מיליון נוספים מקרן TLCOM . לפני מספר חודשים היא עוד חשבה על הנפקה בנאסד"ק, אבל החלום הזה כנראה ייאלץ להמתין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully