וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונאלד טראמפ תובע 3 מיליארד דולר מגופים שהעניקו לו הלוואה לבניית גורד השחקים בשיקאגו

רויטרס

9.11.2008 / 9:50

טראמפ מנסה להאריך את תוקף ההלוואה ודורש פיצויים מדויטשה בנק על מכירת ההלוואה לגופים רבים


איל הנדל"ן האמריקאי, דונאלד טראמפ, הגיש תביעה נגד הגופים שהלוו לו כספים לבניית גורד שחקים בשיקאגו, שבנייתו לא הסתיימה, במסגרת ניסיונותיו להאריך את תוקף חוזה ההלוואה שניתן לו. זאת, לאחר שהמשבר הפיננסי העולמי פגע קשות בענף הנדל"ן - כך דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל".

לפי העיתון, טראמפ ניסה להאריך את תוקף חוזה ההלוואה שניתנה לו, בגובה 640 מיליון דולר, לבניית המגדל מקבוצה של חברות בהובלת דויטשה בנק, הכוללת גם את מריל לינץ', יוניון לייבור לייף אינשורנס, קרן ההשקעות בנדל"ן iStar פייננשל וחטיבה של חברת ניהול הקרנות היילנד קפיטל מנג'מנט.

בשל המשבר הפיננסי ומחנק האשראי, דורש טראמפ הארכה של חוזה ההלוואה המקורי שנחתם בשנת 2005. טראמפ האשים את דויטשה בנק בכך שמכר הלאה את ההלוואה שהעניק לו לחברות וגופים רבים, כך שסיבך עוד יותר את ההסכם. טראמפ דורש פיצויים בשווי 3 מיליארד דולר, לפי "וול סטריט ג'ורנל".

גורד השחקים בשיקאגו, טראמפ אינטרנשיונל הוטל אנד טאוור, אשר אמור להיות גורד השחקים השני בגודלו בארה"ב לאחר מגדל סירס בשיקאגו, וצפוי להיות מושלם באמצע שנת 2009. סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי לא הצליחה להשיג את תגובותיהם של הצדדים הנוגעים לפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully