וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן שלומי מונה למנכ"ל D-Link ישראל; איציק קנטי מונה למנכ"ל תדיראן טלקום

עידו סולומון

9.11.2008 / 13:23

נעמי אנוך מונתה לסמנכ"ל כספים ב-QLI ■ אלוף (מיל.) דני רוטשילד מונה ליו"ר חבר הנאמנים של מכללת אפקה להנדסה ■ לימור שחר מונתה למנהלת מגזר לקוחות בחטיבת ה-Outsourcing ביעל תוכנה ומערכות ■ מאיר פרידמן מונה למנהל מכירות בכיר באוויה ישראל


ערן שלומי מונה למנכ"ל D-Link ישראל
ערן שלומי מונה לתפקיד מנכ"ל D-Link – הסניף המקומי של חברת פתרונות התקשורת הבינלאומית. בתפקידו הקודם שימש שלומי כמנהל מכירות שרתי X86 ביבמ ישראל, ולפני כן כמנהל תחום יבמ ולנובו ב-CMS. שלומי הוא בוגר לימודי תעשייה וניהול במכללה למינהל.

איציק קנטי מונה למנכ"ל תדיראן טלקום
איציק קנטי מונה למנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל. בתפקידו הקודם כיהן קנטי כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בחברה. בעבר הקים וניהל את מערך השיווק וההפצה של מרכזות תדיראן בארץ, שכלל גם את מערך השירות של החברה. בין היתר, ניהל קנטי את השיווק הבינלאומי של חטיבת המערכות העסקיות בתדיראן תקשורת.

נעמי אנוך מונתה לסמנכ"ל כספים ב-QLI
נעמי אנוך מונתה לסמנכ"ל כספים ב-QLI. היא תחליף את אפי עבודי, ששימש בתפקיד בעשר השנים האחרונות. בתפקידיה הקודמים שימשה אנוך כיועצת לחברות. זאת, לאחר תקופת כהונה כסמנכ"ל כספים בשופרסל. כמו כן היתה חלק מדור המייסדים של חברת הסלולר פרטנר, שם שימשה בתפקיד סמנכ"ל כספים.

אלוף (מיל.) דני רוטשילד מונה ליו"ר חבר הנאמנים של מכללת אפקה להנדסה
אלוף (מיל.) דני רוטשילד, נשיא המועצה לשלום וביטחון, מונה ליו"ר חבר הנאמנים של מכללת אפקה להנדסה. רוטשליד יחליף את פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר מועצת המנהלים של אל-על, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות. הוא נבחר על ידי חבר הנאמנים של המכללה לקדנציה בת שלוש שנים.

לימור שחר מונתה למנהלת מגזר לקוחות בחטיבת ה-Outsourcing ביעל תוכנה ומערכות
לימור שחר מונתה למנהלת מגזר לקוחות בחטיבת ה-outsourcing של חברת יעל תוכנה ומערכות. בתפקידה האחרון כיהנה שחר כמנהלת תחום JAVA בחברת SPL IDOR מקבוצת SPL. שחר הינה בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה וסוציולוגיה מטעם אוניברסיטת בר-אילן.

מאיר פרידמן מונה למנהל מכירות בכיר באוויה ישראל
מאיר פרידמן מונה למנהל מכירות בכיר באוויה ישראל. פרידמן עובד בחברה מזה כשנתיים בתפקידי ניהול. קודם לכן שימש בתפקידי ניהול מכירות בכירים בחברות Sun Microsystems ו-AP Direct Computing. לפרידמן תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים ושיווק מאוניברסיטת דרבי.

ניסו כהן חוזר לנהל את קבוצת "כותרת יחסי ציבור"
לאחר שהות של ארבע שנים בקליפורניה, חוזר ניסו כהן לנהל את קבוצת יחסי הציבור "כותרת" לצידו של יורם ברוש, יו"ר הקבוצה. בתקופת שהותו בארה"ב, ניהל כהן את קשרי קבוצת כותרת עם רשתות יחסי הציבור הבינלאומיות שאליהן משתייכת הקבוצה, ופיקח על פעילות יחסי הציבור של לקוחות כותרת בארה"ב. בנוסף להיותו מייסד קבוצת יחסי הציבור, ייסד ניסו כהן וניהל במשך עשר שנים את הסניף המקומי של חברת מחקרי השוק IDC, שנמכרה ל-IDC העולמית בשנת 2005.

נאוה לדין מונתה לסמנכ"לית חברת קשרי המשקיעים גלברט-כהנא

נאוה לדין מונתה לסמנכ"לית חברת קשרי המשקיעים גלברט-כהנא. לדין מתמחה מאז שנת 1998 בניהול קשרי משקיעים עבור חברות ציבוריות הנסחרות בתל אביב ובחו"ל. על לקוחותיה נמנות כמה מהחברות הגדולות במשק, ביניהן גם חברות מקבוצת אי.די.בי ומקבוצת דלק. לדין מילאה מגוון תפקידים בכירים בשוק ההון, כולל ניהול השקעות. ללדין תואר ראשון (BA) בכלכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully