וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבב חדש של פריסקייל ישראל ישפר את מהירות העברת המידע ברשתות הדור השלישי והרביעי בסלולר

פז וייסמן

9.11.2008 / 14:02

מנכ"ל החברה: "המעבד החדש מציע את הביצועים המהירים ביותר לשירותי הויירלס מהדור הבא"


חברת המוליכים למחצה, פריסקייל סמיקונדקטור, חשפה מעבד אותות דיגיטליים (DSP) שישפר התקשורת האלחוטית בפס רחב. שבב ה-MSC8156 החדש שפותח במרכז הפיתוח של פריסקייל בהרצליה, הוא מעבד 6 ליבות בטכנולוגיית ה-StarCore, המהווה כיום את הבסיס לפיתוחם של כמה מהמוצרים המצליחים ביותר של פריסקייל. מעבדי ה-DSP של פריסקייל משולבים במכשירי טלפון סלולריים ובמערכות לתקשורת רשת ואינטרנט בפס רחב.

ה-MSC8156 הוא אחד ממעבדי ה-DSP הראשונים בעולם המבוססים על טכנולוגיית עיבוד של 45 ננומטר, עובדה המקנה לו ביצועים משופרים, חסכון רב יותר באנרגיה וגודל קטן יותר. השבב מיועד בעיקר ליישום ברשתות מבוססות טכנולוגיית LTE של פריסקייל (המאפשרת חיבור סלולרי לאינטרנט בפס רחב במיוחד: קצב הורדה של 96 מגה-ביט לשנייה, וקצב העלאה של 86 מגה לשניה) ושאר רשתות האלחוט מהדור הבא.

ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל, אמר כי "המעבד החדש שיצא ממרכז התכנון של פריסקייל בישראל מציע את הביצועים המהירים ביותר לו זקוקים כיום היצרנים וספקי הטלקום כשהם באים להציע את שירותי הויירלס מהדור הבא". לדברי קשת, השבב החדש מציע ביצועים המהירים פי שניים משבב ה-MSC8144, שהיה עד עתה מעבד ה-DSP בעל הביצועים הגבוהים בעולם.

פריסקייל סמיקונדוקטור, פעילה בשוק השבבים מזה 50 שנה, החברה מפתחת ומייצרת שבבים לתעשיית הרכב, לשוק הצרכני והתעשייתי, ולשווקי הרישות וה-wireless ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-30 מדינות. לחברה יש מרכז תכנון וכן פעילות של שיווק בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully