וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות משבר האשראי וההאטה בשוק מוצרי היוקרה: אלעד גרופ משיקה מרכז קניות מפואר בפלאזה ניו יורק

סוכנויות הידיעות

9.11.2008 / 15:05

מרכז הקניות הרב-קומתי, השוכן מתחת לפלאזה, יכלול עשרות בוטיקים וחנויות יוקרה


למרות משבר האשראי העולמי והירידה החדה בצריכה הפרטית בארה"ב בשל ההידרדרות בשוק הדיור והמיתון הצפוי, השיקה אלעד גרופ שבשליטת יצחק תשובה מרכז קניות חדש למוצרי יוקרה במלון הפלאזה בניו יורק. מרכז הקניות הרב-קומתי נועד למשוך את הצרכנים של חנויות היוקרה בשדרה החמישית במנהטן אל הפלאזה, באמצעות עשרות בוטיקים וחנויות.

המנהל הכללי של הפלאזה, טוני ניקולא, אמר כי הקניון החדש, המשתרע על פני 15 אלף מ"ר, נועד למשוך את מותגי יוקרה בינלאומיים ומותגים ייחודיים לניו יורק. "האדם שקונה בבארני'ס או בברגדורף הוא הצרכן שאנחנו מעוניינים למשוך אלינו. אנחנו נמצאים בצומת של חנויות היוקרה, על השדרה החמישית ושדרות מדיסון", אמר ניקולא לעיתון "ניו יורק פוסט".

תשובה רכש את בניין הפלאזה בשנת 2004 תמורת כ-675 מיליון דולר וביצע במהלך כשנתיים וחצי שיפוצים והשבחות בהשקעה של כ-400 מיליון דולר נוספים. מרכז הקניות החדש, הממוקם במפלס התת-קרקעי של הפלאזה, מהווה חלק מרכזי בתוכנית השיפוץ של הפלאזה. בעבר הכילו הקומות התת-קרקעיות של המלון מכבסה, מטבחים ומתקני קירור וחימום.

8 בוטיקים כבר נפתחו לקהל במרכז הקניות החדש מתחת לפלאזה, ו-12 בוטיקים נוספים צפויים להיפתח בשבועיים הקרובים. לדברי ניקולא, 92% מהשטחים במרכז הקניות כבר הושכרו והמרכז יכלול 35 חנויות, כולל מרכז כושר ענק ורחבת מסעדות. למרות שלקוחות הפלאזה ודיירי המלון צפויים להוות יותר מ-35% מלקוחותיו של מרכז הקניות החדש, אמר ניקולא כי "אנחנו מעוניינים שגם הצרכן הניו יורק והתיירים ייכנסו מהרחוב ויספקו את רוב הפעילות העסקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully