וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנליסטים אופטימיים לקראת דו"חות סלקום מחר: "טוב לפחות כמו פרטנר"

אמיתי זיו

9.11.2008 / 15:02

IBI: "מיתון? לא שמענו - לא ידענו"


"טוב לפחות כמו פרטנר", פותח האנליסט ערן יעקבי מלידר שוקי הון את התחזית שלו לקראת דו"חות סלקום אשר יתפרסמו מחר. "אנו מצפים לרבעון חזק המושפע מעונתיות ומהעובדה כי הרבעון השלישי היה נטול חגים".

יעקבי מעריך גידול של 25-30 אלף מינויים גידול משמעותי בדקות השיחה עם ARPU של 156 ללקוח לפחות. יעקבי מעריך כי "הנושאים הרגולטוריים שעל הפרק כמו קיצור פרקי זמן החיוב לשנייה אחת והאיסור להעלות תעריפים במהלך חוזה עם מינוי אינם צפויים להשפיע באופן מהותי על יכולת ייצור תזרימי המזומנים של חברות הסלולר. כמעט כרגיל, מול אותן גזרות ימצאו פתרונות יצירתיים. נושאים כמו WiMax וה-MVNO נראים כעת רחוקים ומיותר לדון בהם".



עמדתו של אמיר אדר מהראל פיננסים דומה עם הערכת ARPU זהה: "המגמות ברבעון אשר הודגשו ביתר שאת בתוצאות פרטנר מחזקות את הערכתנו לתוצאות טובות בסלקום". טליה לויברג מפסגות מעירה עוד נקודה מפתיעה מתחום השיווק: "ברבעון השלישי סלקום היא שתפסה את קדמת הבמה השיווקית עם פרויקט ווליום כנרת. בהמשך לכך, אנו צופים כי לאחר שברבעון השני גייסה פחות לקוחות מפרטנר ברבעון השלישי תציג סלקום תוספות של 33 אלף מינויים, מרביתם כמובן מנויי פרי-פייד".

אורי ליכט מ- IBI מציג עבודה שכותרתה "מיתון? לא שמענו - לאי ידענו" הערכות חיוביות גם כן: "הדו"חות צפויים להיות טובים ולהצביע על המשך צמיחה במכירות, שיעורי רווחיות גבוהים ותזרים מזומנים חזק. עם זאת, איננו מצפים לרבעון שיא בשל עלייה בהוצאות הסבסוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully