וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם מי שמגייס בשוק ההון: חיסונים פיננסיים של אדם רויטר גייסה 5 עובדים שהם 10% מכח האדם בחברה

טל לוי

9.11.2008 / 15:11

החברה מספקת שירותי יעוץ פיננסיים וגידור סיכונים בתחום המט"ח והסחורות ומשרתת 450 חברות



חברת הייעוץ חיסונים פיננסים גייסה לאחרונה 5 עובדים חדשים למחלקות הייעוץ וחדר העסקאות שלה ובכך הגדילה את מצבת כח האדם של החברה ב- 10% - כך נודע ל-TheMarker. מנכ"ל החברה, אדם רויטר, מסר שהגיוס נועד לענות על הצורך הגובר מצד חברות לקבל שירותי ניהול סיכונים פיננסיים וזאת לאור המשבר הפיננסי החמור המציב בפני חברות אתגרים חדשים וקשים. רויטר ציין כי הביקוש נובע מהגדלת הסיכונים לא רק בתחומי המט"ח אלא גם בתחומי הריבית ובתחומי הסחורות. חיסונים פיננסים מעניקה שירותי יעוץ פיננסי וכלכלי, מונה יותר מ-50% עובדים ומשרתת באופן שוטף 450 חברות במשק הישראלי המהוות מעל 40% מהתוצר.



חיסונים הקימה באחרונה מחלקה לניהול סיכוני אשראי שתלווה ותייעץ למשקיעים מוסדיים במו"מ שינהלו עם חברות שהנפיקו אג"ח שנקלעו לקשיים. המחלקה החדשה שמה לעצמה למטרה לעזור למשקיעים המוסדיים בישראל בבדיקות, תמחור, ייעוץ, ליווי ופתרון בעיות בתחום האשראי החוץ בנקאי, שהיקפו תפח בישראל ע"פ הערכות לכ-350 מיליארד שקל.



המחלקה מנוהלת על ידי יעקב שטרכר שהינו בעל ניסיון של יותר מ-30 שנה במערכת הבנקאות בעיקר בתחומי האשראי בישראל ובחו"ל. שטרכר עבד שנים רבות בבנק הפועלים כאשר בשני תפקידיו האחרונים שימש כסגן מנהל חצי הכדור המערבי של הבנק וכמנהל האגף לבקרה וגביה בהנהלה הראשית של בנק הפועלים. בתפקידו הבנקאי האחרון, הוא שימש כמנהל החטיבה לבנקאות עסקית בבנק המזרחי וחבר הנהלת בנק מזרחי. כיועץ חיצוני למחלקה משמש ד"ר אשר קניפל, יועץ פיננסי ידוע שניהל בעברו את "המכללה הפיננסית" והיה בעליה של חברת "קניפל יועצים". קניפל, שהינו כיום איש עסקים ויזם נדל"ן, משמש כמומחה מזה יותר משלושים שנה בלווי פרויקטי נדל"ן מסחרי ונדל"ן מניב בישראל ובחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully