וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג הגישה בקשה לבית המשפט בדרישה לקבל את כספי האג"ח המופקדים אצל חברת הנאמנות שלה - הרמטיק

יובל מעוז

9.11.2008 / 15:40

סטרלינג: "ההחלטה להורות לנאמן לא להעביר כספי הפיקדון היא החלטה חסרת תוקף"


חברת , המפתחת אנטנות להעברת תקשורת בפס רחב, הגישה בקשה דחופה לבית המשפט להעביר לחברה את כספי הפיקדון של איגרות החוב שהנפיקה החברה, הנמצאים בידי חברת הנאמנות של סטרלינג.

הבקשה, אשר הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגשה לנוכח הבהרת חברת הרמטיק נאמנות כי בעקבות החלטת אסיפת מחזיקי האג"ח מהשבוע שעבר שלא להעביר לידי סטרלינג את כספי הפיקדון, הכספים לא יועברו ב-11 בנובמבר – אלא בהוראת בית משפט.

סטרלינג מבקשת לשחרר את כספי הנאמנות של החברה בעקבות טענתה כי עמדה באבן דרך כפי שמופיע בתשקיף של האג"ח, המזכה אותה בשחרור כספי הפיקדון. החברה חתמה על הסכם לאספקת מוצריה תמורת 60 מיליון דולר בסוף ספטמבר. החתימה על ההסכם עונה על סעיף בתשקיף החברה לפיו אם תפרסם דבר עסקה לפני ה-1 בדצמבר השנה בהיקף של למעלה מ-50 מיליון דולר, תהיה רשאית לקבל את היתרה המופקדת בחשבון הנאמנות.

סטרלינג, המעוניינת בשחרור כ-41 מיליון שקל המופקדים אצל הנאמן נאבקה במחזיקי איגרות החוב לא מעט באחרונה. בית המשפט דחה בשבוע שעבר את בקשת בעלי האג"ח לנקיטת צעדים לפירעון מיידי של האג"ח, אך לא הכריע אם אכן התקיימה אבן הדרך שנקבעה בשטר הנאמנות לשחרור הכספים המופקדים בחשבון הנאמנות.

"זימון אסיפת מחזיקי איגרות החוב וכינוסה מהווים הפרה של הסכם הנאמנות", כותבת החברה וטוענת כי "ההחלטה להורות לנאמן שלא להעביר לידי החברה את כספי הפיקדון היא החלטה חסרת תוקף".

עוד הודיעה היום סטרלינג על עסקה לאספקת מערכות אנטנה לחברה בסין תמורת 2.5 מיליון שקל. החברה קיבלה הזמנה ראשונה לאספקת מערכות אנטנה לתקושרת לוויינים עבור כלי רכב, בעיקר לצרכי סיוע והצלה במצבי חירום, לחברת Jeson Wireless. המערכות יסופקו ברבעון השני של 2009.

מערכות האנטנות של סטרלינג יאפשרו לרכבי ההצלה והחירום בסין להעביר נתוני וידאו ותמונה בזמן אמת ממקום האירוע.

סטרלינג נמצאת בשליטת רפאל (36.4%), אלרון מקבוצת אי.די.בי (31.6%) ואלביט מערכות (16.4%). איגרות החוב של החברה, שהרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ, מכהן כיו"ר שלה, נסחרות כיום בתשואה של 22.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully