וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם עמנואל, ראש הסגל המיועד של אובמה: הנשיא הנבחר יעמוד בהבטחותיו

סוכנויות הידיעות

9.11.2008 / 16:21

עמנואל: הממשל הנבחר יספק ביטוח בריאות לכל ילד, יסיר את המגבלות על מחקר בתאי גזע ויבריא את הכלכלה



ממשלו של הנשיא הנבחר של ארה"ב, ברק אובמה, יפעל להענקת ביטוח בריאות לכל ילד, יסיר את ההגבלות הפדרליות על מחקר בתאי גזע ויבריא את הכלכלה האמריקאית באמצעות הפחתות מסים ויצירת משרות. כך אמר רם עמנואל, ראש הסגל המיועד בממשלו של הנשיא הנבחר של ארה"ב, ברק אובמה, בראיון לעיתון "וול סטריט ג'ורנל".



"עליך לעשות את הדברים שלשמם נבחרת ואת הדברים שעליהם דיברת בקמפיין. אלה הדברים שהבוחרים מצפים מאיתנו לעשות", אמר עמנואל, חבר קונגרס מאילינוי ובנם של ישראלים לשעבר.



עמנואל הוסיף כי "אני לא חושב שהעם האמריקאי מחפש פיתרון אידיאולוגי. אם כבר, ההיפך הוא הנכון. הציבור רוצה פתרונות אמיתיים לבעיות אמיתיות. האתגר שלנו הוא לנסות לפתור את הבעיות האמיתיות שבפניהן ניצבת המדינה, לא לנסות לרצות פלגים אידיאולוגיים אלה או אחרים של המפלגה".



בהתייחסו לקמפיין הבחירות של המועמד הרפובליקאי ג'ון מקיין, אמר עמנואל כי "מקיין ניהל את הקמפיין שהוא חשב שהוא צריך לנהל, במקום את הקמפיין שהוא היה צריך לנהל. יש לנו משבר אנרגיה, משבר בריאות ומגזר ציבורי שעדיין לא עבר את השינוי המתבקש לכלכלה גלובלית. מקיין ניסה לגרום לבחירות לעסוק בדברים קטנים כמו ביל איירס. ברק עסק בביטוח בריאות".



בשבוע שעבר, לאחר זכייתו בבחירות לנשיאות ארה"ב, הודיע אובמה על החלטתו למנות את עמנואל לראש הסגל בבית הלבן. עמנואל נולד בשיקגו, לשם עברו הוריו ב-1995, ואף התנדב לשירות קצר בצה"ל במהלך מלחמת המפרץ. הוא נחשב לאחד מבכירי הצירים הדמוקרטיים בבית הנבחרים, ורכש לעצמו מוניטין של פוליטיקאי ממולח, אך כזה שגם נוהג בקשיחות עם יריביו הפוליטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully