וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה גורפת רייטינג: "האח הגדול" שומרת על שני המקומות המובילים בטבלת הרייטינג השבועית

הילה הרצוג

9.11.2008 / 16:42

ערוץ 10 לא מצליח להתברג לעשירייה המובילה זה השבוע החמישי ברציפות



מאז השקת התוכנית, שומרת "האח הגדול" על שני המקומות המובילים בסיכום טבלת הרייטינג השבועית, ומזכה את הזכיינית קשת באחוזי רייטינג משובחים. מנגד, רשת מצליחה לשמור על מאזן הכוחות בטבלה, כאשר הצליחה לדרג ארבע תוכניות עם אחוזי רייטינג נאים. עם זאת, ערוץ 10 לא מצליח להתברג לעשירייה המובילה זה השבוע החמישי ברציפות.



הדחתה של ונסה מהוילה ביום שלישי גרפה לתוכנית הריאליטי "האח הגדול" רייטינג של 29.7% ודירוג במקום הראשון. השידור ביום ראשון הניב רייטינג של 27.6%. ודורג מיד אחריה. "כלבוטק" של רשת אמנם רשמה ירידה ל-23.8% לעומת 25.9% בתוכנית האחרונה, אך שמרה על מקומה השלישי בטבלה. "שבוע סוף", גם כן מבית רשת, מתרוממת לרמת רייטינג של 20.5% לעומת 18.6% בתוכנית האחרונה ושוב מודרגת במקום הרביעי. "החיים זה לא הכול" זוכה למינוף צופי "כלבוטק" ועם רייטינג של 20% מודרגת במקום החמישי.



בזירת החדשות והאקטואליה, מהדורת חדשות 2 מובילה, כאשר חדשות שבת מדורגת במקום השביעי עם 19.4%, אחריה נמצא הממוצע השבועי של חדשות 2 עם 19.1%. הראיון של גאידמק כנראה שלא הטיב עם אולפן שישי של ערוץ 2 שרשם רייטינג של 16.6% ודורג במקום התשיעי. את העשירייה סוגר לקט "מפרץ האהבה" עם רייטינג של 16.5%. אמנם גאידמק לא עזר ליאיר לפיד, אבל לערוץ 10 הוא עדיין מהווה נקודת אור כאשר המשחק בין בית"ר ירושלים לפועל ת"א הניב לערוץ רייטינג של 13.5% ודורג במקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully