וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר מזמן לא חברים: החברים של נטשה הטילו עיקולים זמניים על הד ארצי בסך 2.5 מיליון שקל

הילה רז

9.11.2008 / 18:26

הלהקה טענה כי הד ארצי נקלעה למצב כלכלי קשה ואולי לא תוכל לפרוע את פסק הדין שייתכן ויינתן לטובת הלהקה



בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא בסוף השבוע צו עיקול זמני בסך 2.5 מיליון שקל לחברת התקליטים הד ארצי. חמשת חברי הלהקה טוענים בבקשה לעיקול זמני כי בעקבות מידע וראיות שהם קיבלו באחרונה עולה כי הד ארצי נקלעה למצב כלכלי קשה המעמיד בספק ניכר את יכולת החברה לפרוע את פסק הדין שייתכן ויינתן לטובת הלהקה.



ב-2004 הגישו חברי הלהקה תביעה בסך 8 מיליון שקלים נגד הד ארצי. בתביעה נטען כי הד ארצי העלימה במשך שנים מחברי הלהקה את הנתונים על מספר התקליטים שמכרו, ולא שילמה להם את הכספים המגיעים להם. הלהקה ציינה בתביעתה כי לאור מצוקת חברי הלהקה לצרכי אגרה הועמדה התביעה על כ- 2.5 מיליון שקל.



באמצעות עו"ד גיל ורגון טענה הלהקה כי במסגרת תביעה בסך 7.3 מיליון שקל שהגישו חברת הכשרת היישוב ומעריב מפורטת סדרת מעשים שמטרתם הברחת נכסים באופן שמציב ספק ניכר ביכולתה של הד ארצי להמשיך להתקיים כחברה בעלת יכולת פרעון.



לטענת הלהקה, מעריב היתה בעלת שליטה בהד ארצי עד לשנת 2003 ומנכ"ל מעריב כיום, רוני קליינפלד, היה עד לאחרונה מנכ"ל הד ארצי ולפיכך יודעת מעריב היטב את מצבה של הד ארצי.
הלהקה מציינת כי הסתבר לה שהד ארצי אינה עומדת בתשלום התגמולים המינימאליים שהתחייבה לשלם במסגרת הסכם עם חברת וורנר, ולפי בקשת העיקול בימים הקרובים יחלו הליכים משפטיים נגד הד ארצי בעניין.



בנוסף טוענים חברי הלהקה כי נודע להם ממספר מקורות שהד ארצי וחברות הבת שלה החלו לאחרונה לשנות הסדרי תשלום עם ספקים ובמקרים מסוימים להחליף אמצעי תשלום אחד באחר. לפי קביעת בית המשפט העיקולים הזמניים לטובת הלהקה יחולו על כספים וזכויות שמגיעים להד ארצי עד לסכום של 2.5 מיליון שקל.



מהד ארצי טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully