וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל טכנולוגיות זכתה במכרז ממשלתי בהיקף של 60 מיליון שקל

אמיתי זיו

10.11.2008 / 8:12



>> חברת הראל טכנולוגיות מידע זכתה במכרז לאספקת ציוד תקשורת לממשלה בהיקף של 60 מיליון שקל. הראל תספק לממשלה ציוד תקשורת נתונים הכולל נתבים ומתגים של חברת COM3, שנבחרה כספק ציוד יחיד לכלל משרדי הממשלה.

מהראל טכנולוגיות מידע נמסר: "ההצעה הזוכה משקפת שיעור הנחה המסתכם ביותר מ-86% על מחירון היצרן העסקי הרשמי של COM3. הנחה זו נחשבת גבוהה בעשרות אחוזים משיעור ההנחה שנהנו ממנו עד כה משרדי הממשלה. להערכת מינהל רכש הממשלתי, מחיר זה יחסוך למשרדי הממשלה עשרות מיליוני שקלים".



מנהל מינהל הרכש הממשלתי, רו"ח ליאור אגאי, אמר: "לראשונה נערך מכרז מרכזי אחד בתחום מערכות תקשורת הנתונים, במתכונת שבה נקבע זוכה יחיד עבור כלל המשרדים ויחידות הסמך. שיעורי ההנחה הגבוהים שהושגו במכרז משקפים את מימוש היתרון לגודל הטמון בהיקף הרכישות שמבצעת הממשלה".



אגאי ציין כי המכרז הוא חלק משורת של מכרזים בתחום התקשורת אותם עתיד לפרסם מינהל הרכש הממשלתי בחודשים הקרובים, במטרה ליצור אחידות ברשתות התקשורת בממשלה. לדברי אגאי, היקף המכרזים המתוכננים מסתכם ביותר מ-150 מיליון שקל.



מכרזי התקשורת של הממשלה עשויים לעורר עניין בין כל חברות התקשורת בישראל. מעניין במיוחד הוא המכרז לאספקת טלפוניה פנים ארצית קווית, שבו צפויות להתמודד בזק, הספק הנוכחי של הממשלה לשיחות, 012 סמייל, 013 ,HOT נטוויז'ן, 018 אקספון וכן פרטנר וסלקום, שלהן פעילות בתחום הטלפוניה הקווית לעסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully