וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזה cal מציגה: כרטיס אשראי לחרדים

מאת נתי טוקר

10.11.2008 / 8:12

הכרטיס החדש, ששמו פאג"י פלוס, יעניק הטבות בכ-1,000 בתי עסק ייעודיים. מנכ"ל החברה: "פעילות במגזר תניב לנו צמיחה"



>> "בזמנים של מחנק אשראי, כשהבנקים מצמצמים את היקף ההלוואות לציבור - פעילות חדשה במגזר החרדי עשויה להניב לנו צמיחה" - כך אמר אתמול מנכ"ל ויזה cal, בעז צ'צ'יק, בהשקת כרטיס אשראי למגזר החרדי, בשיתוף בנק פאג"י - מקבוצת הבינלאומי.

לדבריו, "בעולם המערבי האוכלוסייה מתמעטת בשל שיעור הילודה, ואילו במגזר החרדי נרשם גידול חיובי. בנוסף, כוח הקנייה של המגזר גדל והולך - ולכן יש לנו בו פוטנציאל גדול".



כרטיס האשראי החדש, פאג"י פלוס, יכלול גם מועדון לקוחות ויעניק הטבות בכ-1,000 בתי עסק ייעודיים למגזר החרדי - כמו חנויות לכובעים לגברים וספרי קודש. "בתקופה כזו שכולם חווים ירידות שערים, אנו דווקא מבשרים על מהלך חדש שיענה על הצרכים של המגזר", אמר מנכ"ל פאג"י, רו"ח דב גולדפריינד.



כבר לפני ארבע שנים השיקה ויזה cal כרטיס אשראי ייעודי למגזר החרדי, שנקרא "שבת קארד". בכרטיס זה אי אפשר היה לבצע עסקות בשבת, והוא כלל גם הנחות ברשתות ייעודיות למגזר. גם ישראכרט מפעילה כרטיס אשראי חוץ-בנקאי במגזר החרדי, שכולל מועדון לקוחות המעניק הנחות בחנויות ייעודיות למגזר. בכוונת בנק מרכנתיל להשיק בקרוב כרטיס ייעודי למגזר החרדי, שיכלול גם הוא מועדון לקוחות.



לפי נתוני הבנק, שיעור החדירה של כרטיסי אשרי במגזר הוא 61%, בעוד שבמגזר הכלכלי הוא 78%. מספר כרטיסי האשראי הממוצע לחרדי הוא 1.4, ובכלל האוכלוסייה הוא שניים. עוד עולה מסקר שביצע הבנק, כי 61% מהנשים החרדיות העידו כי הבילוי המועדף עליהן הוא קניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully