וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ג'יגה ספייסס פיטרה 20 מתוך 100 עובדיה; במקביל קיצצה כ-15% משכר המנהלים הבכירים

עידו סולומון

10.11.2008 / 10:41

מנכ"ל החברה: הענקנו למפוטרים חבילת ייעוץ ואנחנו מנסים לשלב אותם בפעילות השותפים העסקיים שלנו



חברת ג'יגה ספייסס, שמציעה פתרונות תשתית למערכות מידע מבוזרות במגזרי הפיננסים והטלקום, פיטרה 20 מתוך 100 עובדיה. במקביל הוחלט על קיצוץ של 20%-15% בשכר המנהלים הבכירים. לדברי מנכ"ל החברה, ירון בנבנישתי, רבים מלקוחות החברה שייכים למגזר הפיננסי שנפגע אנושות מאז תחילת המשבר וכתוצאה מכך נאלצה החברה לשנות את תוכניותיה לשנה הקרובה.



בנבנישתי: "מאז הקריסה של ליהמן ברדרס הבנו שצריך להקפיא את תוכניות הצמיחה. בחודשים האחרונים המצב הוחרף וברור שיהיה קשה מאוד לגייס הון נוסף ממשקיעים. עשינו הכל כדי להתאים את עצמנו למצב החדש, מתוך תקווה שנסיים את הרבעון הנוכחי רווחיים. בגלל חוסר הוודאות הקיצונית לגבי העתיד לא נותר לנו אלא לחכות ולראות את תוצאות שני הרבעונים הראשונים של 2009, ורק אז להחליט על המשך צעדינו. במקביל הענקנו לעובדים המפוטרים חבילת תמיכה הכוללת ייעוץ בנושא קריירה ואנחנו מנסים לשלב אותם בפעילות של השותפים העסקיים שלנו. מקווה שבכך נצליח לרכך עבורם את המכה ולו במעט".



הפיטורים מתרחשים למרות שבאחרונה זכתה החברה במקום ה-3 בתחרות ה-Fast 50 שמקיימת פירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור זהר. התחרות מדרגת מדי שנה את 50 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בישראל.



ג'יגה ספייסס גייסה עד כה כ-10 מיליון דולר. בין המשקיעים: קרן ההון סיכון BRM קפיטל והקרן התאגידית אינטל קפיטל, וכן קרן הפרייווט אקוויטי האמריקאית FTVentures, המתמקדת בהשקעות בחברות תוכנה ושירותים עסקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully