וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: גיא פורה עובר לגיתם; יצטרף לצוות הניהולי של האינטראקטיב

מעיין כהן

10.11.2008 / 13:07

בין היתר, פורה יהיה אחראי לפיתוח העסקי



לאחר שכמעט מונה לתפקיד מנכ"ל סוכנות האינטראקטיב y&r, גיא פורה מצטרף למשרד הפרסום גיתם. כך נודע ל-TheMarker. פורה יצטרף לצוות הניהולי של האינטראקטיב בגיתם, ויהיה אחראי לפיתוח העסקי בתחום האינטרנט.



פעילות האינטראקטיב בגיתם הינה חלק מפעילות המשרד, לאחר שחברת האינטראקטיב שלה הוטמעה לתוך משרד הפרסום לפני כשנה. במסגרת המהלך שולבו אנשי חברת האינטראקטיב בצוותי העבודה של המשרד. פורה מצטרף למיכל דבורצקי וליאור רז, שמובילים את פעילות האינטרנט של גיתם.



כפי שפורסם, פורה היה מועמד להחליף את המנכ"ל היוצא, ערן גפן, שהקים וניהל את y&r אינטראקטיב ומכר את חלקו במשרד בספטמבר. מינוי זה לא יצא לבסוף לפועל, בין היתר בעקבות מחאה שהביעו וואלה ו-ynet בפני רמי שלמור, מבעלי שלמור-אבנון-עמיחי המחזיקה ב-y&r. מחאות אלה נבעו מכך כי לחברה העצמאית שהקים וניהל פורה יחד עם עופר רושה, רדהד, חובות במאות אלפי שקלים לאתרים. בעקבות הפרסום על מינויו הצפוי של פורה פנו נציגי האתרים לשלמור והודיעו כי מדובר מבחינתם במינוי בעייתי בשל החובות.



פורה אמר היום: "היתה לי התלבטות קשה, הציעו לי למנכ"ל את y&r, חברה מדהימה שהגיעה להישגים, אך בסופו של דבר התאהבתי בחזון של גיתם ובתפיסתה את הדיגיטל כחלק ממשרד הפרסום ולא כחברה נפרדת, וזו הזדמנות להיות חלק מחזון זה וממשפחת גיתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully