וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש רשימת 50 הנשים הבולטות של "וול סטריט ג'ורנל": שילה בייר יו"ר ביטוח הפקדונות הפדרלי

סוכנויות הידיעות

10.11.2008 / 14:29

עוד ברשימה: האנליסטית מרדית ויטני, שהזהירה מפני ההפסדים שיספגו הבנקים בעקבות קריסת שוק הדיור



שתיים מהנשים הבולטות ביותר במשבר הפיננסי נמצאות ברשימת 50 הנשים הבולטות של "וול סטריט ג'ורנל" ל-2008. האחת היא שילה בייר, יו"ר תאגיד ביטוח הפקדונות הפדרלי, שתפקידו במשבר הועצם; השנייה היא האנליסטית מרדית ויטני מחברת אופנהיימר, שהיתה בין הראשונות להזהיר מפני ההפסדים הקשים שיספגו הבנקים בעקבות קריסתו של שוק הדיור.



הרשימה אמורה להציג את 50 הנשים המשפיעות ביותר במגזר העסקי בארה"ב, אך במפתיע היא כוללת גם את הו שיאוליאן, סגנית יו"ר הבנק המרכזי של סין. הו היא בעלת תפקיד מכריע בעולם הפיננסים: היא ממונה על ניהול יתרות החוץ של ממשלת סין - מאגר ההון הגדול ביותר בעולם, ששוויו 2 טריליון דולר.



עוד אישה בכירה שנמצאת בעמקי המשבר הפיננסי היא רות פורת, ראש תחום הבנקאות המוסדית הגלובלית במורגן סטנלי. פורת היתה בצוות שייעץ למשרד האוצר האמריקאי בהשתלטותו על פרדי מאק ופאני מיי, ואחרי כן לבנק הפדרלי בהשתלטותו על AIG.



פנים אחרות ברשימה הן מוכרות יותר - צפרה כץ, נשיאת אורקל; אינדרה נויי, מנכ"לית פפסיקו; וסוזן דקר, סמנכ"לית הכספים של יאהו - ומוכרות פחות, כמו טומוקו נבמה, מייסדת חברת DeNa, המספקת תוכן לסלולר; ומנהלת קרנות אריאל, מלודי הובסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully