וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרי המשחקים בכסף Noobo ושאפו הפסיקו פעילות עם כניסתו של דן חן לתפקיד מנכ"ל תפוז

מעיין כהן

10.11.2008 / 15:49

שני האתרים הציעו לגולשים לשחק על כסף אמיתי במשחקי יכולת



פחות משנה לאחר שעלה לאוויר, תפוז סוגרת סופית את אתר המשחקים שלה, שאפו. האתר, שהוקם בינואר 2008 תחת הנהלתה הקודמת של תפוז, הפסיק להיתמך על ידי תפוז כבר לפני מספר חודשים, עם כניסתו של דן חן לתפקיד המנכ"ל. חן אף אמר לאחרונה בראיון ל-TheMarker, כי ההשקעה בשאפו היתה לדעתו מיותרת. במקביל הפסיק אתר Noobo, בבעלות חלקית של זכיינית ערוץ 2 רשת, את פעילותו. שני האתרים הציעו לגולשים לשחק על כסף אמיתי במשחקי יכולת (Skills )Games.



משחקי יכולת הם משחקים פשוטים יחסית כמו שש בש, מונופול, מה-ג'ונג וסוליטר, וכן משחקי מחשב כמו טטריס, סנייק, משחקי יריות ועוד. שוק משחקי היכולת בעולם נחשב לאחד מהתחומים הצומחים ביותר בעולם משחקי המחשב: גודל השוק ב-2007 הוערך ב-600 מיליון דולר, והוא צומח בצורה מואצת. בעולם קיימים היום כמה עשרות אתרים בתחום, כשאחד המוכרים בהם הוא play65 של חברת אינטרלוג'יק הישראלית, שהפכה למותג המוביל בתחום. המודל העסקי בכל האתרים דומה: השחקנים מפקידים סכומי כסף באמצעות כרטיסי אשראי, ומשחקים נגד חבריהם או שחקנים אחרים. המנצח גורף לכיסו את הכסף, פחות עמלת האתר, שנעה בדרך כלל סביב 20%.



ב-Noobo שותפים אילון גינזבורג, המשמש כיו"ר ואנשי עסקים פרטיים נוספים, ביניהם הרצל עוזר. לאתר היה שיתוף פעולה עם זכיינית ערוץ 2 רשת, שבמסגרתו קידמה רשת את האתר באמצעות המדיה שלה (טלוויזיה ואתר), ובתמורה קיבלה חלק מההכנסות. כמו כן היו לה אופציות של כ-12% בחברה. המותג העיקרי של נובוא היה מבוסס על "אחד נגד 100" - משחק הטריוויה הטלוויזיוני של זכיינית ערוץ 2.
מתפוז לא נמסרה תגובה. אסתר גרגו, מנכ"לית נובוא, מסרה, כי היא מקווה שהפסקת הפעילות איננה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully