וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורידיון מצליחה להגדיל ההכנסות ב-25% ל-12 מיליון דולר אך הוצאות מימון הקטינו הרווח

יובל מעוז

10.11.2008 / 16:29

הרווח התפעולי של יצרנית הציוד הרפואי עלה ל-1.7 מיליון דולר ברבעון השלישי


הפסדים מהוצאות מימון שנבעו מפערים בשערי מטבע הובילו את חברת , המפתחת מכשירים רפואיים ומתמחה במעקב אחרי בטיחות החולה, להציג ברבעון השלישי של השנה רווח של כחצי מיליון דולר בלבד, למרות גידול של כ-25% בהכנסות.

הכנסות אורידיון, הנסחרת בבורסת שווייץ, צמחו ב-24.8% ל-12 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה לעומת 9.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. החברה מסבירה את הגידול בהכנסות בהמלצות של ארגונים רפואיים מקצועיים לשימוש בקפנוגרפיה כאמצעי לשיפור בטיחות החולה והטיפול בו. קפנוגרפיה היא שיטה למדידת רמת דו תחמוצת הפחמן הנמצאת באוויר היוצא מהריאות, לצורך הערכת מצבו הנשימתי של החולה.

הרווח הגולמי של החברה עלה בהתאם לעלייה בהכנסות ב-28% ל-6.7 מיליון דולר. הרווחיות הגולמית הסתכמה ב-55.6% לעומת 53.9% ברבעון המקביל. הרווח התפעולי של אורידיון עלה ל-1.7 מיליון דולר ברבעון לעומת 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.

הוצאות מימון של 1.2 מיליון דולר לעומת הכנסות מימון של כ-400 אלף דולר ברבעון המקביל הפחיתו את הרווח הנקי של החברה, והובילו לירידה ברווח הנקי ל-514 אלף דולר לעומת 1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול בהוצאות המימון נובע מההשפעה השלילית של ייסוף השקל לעומת הדולר.

אורידיון מערכות עוסקת בפיתוח מכשירים רפואיים לניטור בטיחות החולים. החברה פועלת באמצעות חברות בנות בבעלות מלאה בארה"ב, אירופה וישראל. אורידיון מפתחת מכשור רפואי ומוצרים מתכלים בטכנולוגית Microstream להגברת בטיחות החולים, דרך ניטור הפחמן דו-חמצני ((CO2 , בנשימת החולה.

מוצרי החברה מאפשרים ניטור יעיל של דרכי נשימה, והשימוש בהם נעשה בסביבות רפואיות שונות, לרבות: הרגעה פרוצדורלית, ניהול כאבים, חדרי ניתוח, יחידות לטיפול נמרץ, יחידות לטיפול לאחר הרדמה, שירותי חירום רפואיים, תחבורה וטיפול אלטרנטיווי.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully