וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אוליציקי עבודת עפר תובעת 5 מיליון שקל מחוצה ישראל: לא מעבירים כסף שמגיע לנו

הילה רז

10.11.2008 / 18:16

בין החברות נטושה מחלוקת בהיקף של למעלה ממאה מיליון שקל; סלע המחלוקת - המקטע הדרומי של כביש 6



חברת אוליצקי עבודות עפר כבישים ופיתוח תובעת חמישה מיליון שקלים מהחברה הממשלתית כביש חוצה ישראל שהקימה את כביש 6. לטענת גורמים בחברה, אף שחלף זמן ארוך מאז סיימה את העבודות בעבור כביש 6, ממשיכה חוצה ישראל להחזיק בידיה את יתרת הכספים המגיעים לאולצקי ונמנעת מהעברת סכומים שאינם שנויים במחלוקת. זאת תוך העלאת טענות קיזוז שונות בגין נזקים או תשלומים שנגרמו לה, כביכול, בעקבות העבודות. עוד הוסיפו הגורמים בחברה, טענות הקיזוז של חוצה ישראל חסרות ביסוס, וחלקן מתייחס לפרויקטים אחרים שלא ניתן לקזז בגינם סכומים המגיעים בפרויקט כביש 6.



בין אוליצקי לחוצה ישראל נטושה מחלוקת בהיקף של למעלה ממאה מיליון שקל בשל המקטע הדרומי של כביש 6 שהקימה אוליצקי. לגרסת אוליצקי, ייתכן שסירוב החברה הממשלתית להעביר לידיה את הכספים המגיעים לה נובע מהרצון להפעיל לחץ על אוליצקי, על מנת שזו תקטין את דרישותיה הכספיות בנוגע למקטע הדרומי.



לגרסת גורמים בחברת אוליצקי, במהלך 2007 התברר לה כי חברת חוצה ישראל אינה מתכוונת להגיע להסכמה בנוגע לחשבון הסופי ולשלם לה את התמורה המגיעה לה בגין ביצוע העבודות בפרויקט שהסתיימו כשנה קודם לכן. זאת תוך שחברת חוצה ישראל עורכת לוליינות ותרגילים יצירתיים בפריטי החשבון שאושרו בעבר, על מנת להגיע לסכום הסופי אותו ביקשה לשלם - בניגוד לחישוב של אוליצקי.
מחוצה ישראל טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully