וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנונית ראשונה: גינדי החזקות מציעה דירות בהנחות של 10% בפרוייקט גינדי הילס ברמת גן

אריק מירובסקי

10.11.2008 / 19:49

בשכונת קרית השרון בנתניה מציעה החברה הנחה של 10.5%-8%; אבי גינדי: המבצע אינו קשור למיתון



האם זו ההתחלה? חברת גינדי החזקות הכריזה על מבצעי הנחות של כ-10% על דירות בפרוייקטים שלה בנתניה וברמת גן. מדובר על מבצעים בנוסח ה-STOCK DAY שמוכר מענף הקמעונות, בו יימכרו בימי חמישי ושישי הקרובים דירות בפרוייקט גינדי הילס ברמת גן במחירים של החל מ-1.611 מיליון שקל, במקום מחירים שהחלו מ-1.796 מיליון שקל. מדובר בהנחה של 185 אלף שקל, מהווה כ-10% ממחיר הדירות.



במבצע דומה בפרוייקט גינדי פריים, אותו מקימה החברה בשכונת קרית השרון בנתניה, יימכרו דירות מיני פנטהאוז במחירים של 1.325 מיליון שקל במקום 1.48 מיליון שקל, ודירות פנטהאוז במחיר של 1.72 מיליון שקל במקום 1.875 מיליון שקל. כאן גובה ההנחה יגיע ל-155 אלף שקל, כשההנחה נעה בין 8% ל-10.5%.



אבי גינדי, מבעלי גינדי החזקות: "הדבר אינו קשור למיתון. פעם בשנה, בחודשים נובמבר-דצמבר אנו יוצאים במבצעי הנחות מרוכזים על דירות בפרוייקטים שלנו. כך היה גם בשנים שעברו, כשהשוק היה בפריחה. מי שלא יקנה בשעות המכירה, לא יוכל לקבל את ההנחות המוצעות".



ואולם אין סימנים שחברות הבנייה יוכלו בעתיד הקרוב לקבל את המחירים הנוכחיים שלהם על הדירות. יכולתם הכלכלית של חלק מהקונים הפוטנציאלים כבר נפגעה, עם הקיצוצים ומסעי הפיטורים בעיקר בענף ההיי-טק, ועל רקע הקשחת מדיניות המשכנתאות מצד הבנקים.



חלק גדול מהקונים גם אלה המחפשים לעצמם דירה יד שנייה החליטו לשבת על הגדר ולהמתין, כשאנשי הנדל"ן מכל הארץ מדווחים על קפאון רחב בעסקות הנדל"ן, ועל התארכות זמן מכירת הדירות. לפי ההערכה, ירידת המחירים בשוק הדירות היא רק עניין של זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully