וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה בסך 6.4 מיליון דולר נגד יצחק תשובה - בגין דירה בפרויקט פלאזה בניו יורק

סוכנויות הידיעות

10.11.2008 / 20:39

חברת הירליון תובעת 6.4 מיליון דולר בגין הונאה בטענה כי לדירה אין "נוף עוצר נשימה" כמובטח



תביעה בסך 6.4 מיליון דולר הוגשה נגד חברת אלעד נכסים, בטענת הונאה והפרת חוזה בגין דירה שנרכשה בבניין גרנד מדיסון של החברה בניו יורק - כך דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל". על פי הדיווח, התביעה הוגשה בשם חברת הנדל"ן הירליון, חברת אחזקות שהוקמה לצורך רכישת פנטהאוז בקומות ה-12 וה-13 של הגרנד מדיסון תמורת 6.85 מיליון דולר.



בתביעה נטען, כי הדירה, שעליה שולמה מקדמה בסך 1.24 מיליון דולר, אמורה הייתה להיות בעלת "נוף עוצר נשימה למדיסון סקוור פארק, אך למעשה הינה חלל חיצוני סגור, וקיר חוסם את כל הנוף". אלעד אמרה ל"ג'ורנל" בתגובה כי התביעה חסרת בסיס, וכי הלקוחה מחוייבת לכבד את הסכם הרכישה.



השנה הוגשו שתי תביעות נגד אלעד נכסים בניו יורק בגין דירות שנרכשו בפרוייקט הפלאזה המחודש - אחת מהן על ידי סגן שר האוצר הרוסי לשעבר, אנדרי ואבילוב. ואבילוב, שרכש שתי דירות פנטהאוז בפרויקט הפלאזה בשדרה החמישית בניו יורק ב-53.5 מיליון דולר, טען בתביעתו לבית המשפט של ניו יורק כי רומה על ידי אלעד נכסים והברוקר שלה. לטענתו, הובטחה לו "איכות מסוימת של דירות, אך בסופו של דבר קיבל משהו אחר". ואבילוב דורש החזר של הפקדה בסך 10.7 מיליון דולר ופיצויי עונשין בסך 20 מיליון דולר. אלעד הגישה בספטמבר תביעת נגד לואבילוב, בגין פגיעה בשמה הטוב. לטענת אלעד, התביעה הלא מבוססת שהגיש ואבילוב הוגשה, בין השאר, במטרה שלא לקיים את התחייבויותיו על פי ההסכם עליו חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully