וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר הסלולרי הפרטי שלכם

גיא גרימלנד

11.11.2008 / 9:18

סטארט-אפ



>> אז כבר יש לכם פרופיל ברשת חברתית אחת לפחות, ואולי אפילו בלוג. יכול להיות שיש לכם גם אתר אינטרנט אישי. אבל למה שלא תקימו אתר סלולרי אישי?

זה בדיוק מה שמציעה חברת סטארט-אפ ישראלית בשם Jag.ag, שמאחוריה עומדים אריק צ'רניאק (ממייסדי מטהקפה) מייסד ויו"ר, ליאור נצר מנכ"ל החברה, וברוך בזיני, מייסד ומנהל טכנולוגי בחברה.



Jag.ag מציעה שלושה שירותים. הראשון הוא אתר סלולרי. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר החברה ולהירשם. בהליך קצר בן כמה דקות תוכלו להקים אתר סלולרי אישי. ניתן לעצב את הטקסט שאתם רוצים שיופיע באתר, לצבוע אותו, להוסיף לינקים ותמונות שונות. יש גם אפשרות להשתמש בתוכן שנמצא באתרים אחרים, כגון פליקר, גוגל ומייספייס.



למה אתם צריכים אתר סלולרי? אפשר לשלוח לאחרים לינק לאתר הפרטי שלכם, ובו ימצאו כרטיס עסקי או מפה כדי להגיע לפגישה. אפשר לשלוח תמונה או כל פריט תוכן אחר.



שירות נוסף שחברת Jag.ag מציעה הוא הזמנות לפגישות דרך הסלולר. הפתרון של Jag.ag יעשה את העבודה. תוכלו לשלוח SMS ובו הזמנה מעוצבת בהתאם לתכנונכם. השירות השלישי ש-Jag.ag מציעה הוא כרטיסי ברכה סלולריים. תוכלו לצרף תמונות לברכה ולהוסיף לה טקסט. השירותים מבוססים על שליחת SMS ועולים כסף. כדי לקבל SMS עם כרטיס ברכה של Jag.ag, תצטרכו להפעיל את הסלולרי במצב גלישה.



Jag.ag נוסדה על בסיס פרויקטי פיתוח ל-WAP של חברת CELL Admin, שמאחוריה עמד ברוך בזיני. במארס השנה הוקמה Jag.ag. והצטרפו אליה פיני שמילוביץ', צ'רניאק ונצר. נצר כיהן בעבר כמנהל בקבוצת המיזוגים והרכישות של קומברס.



"כשמסתכלים על עולם הסלולר מול עולם האינטרנט, מבינים שהאינטרנט הסלולרי נמצא בפיגור של עשור. זו טעות לחשוב שאינטרנט במחשב שווה לאינטרנט בסלולר. זה שונה לגמרי. היום כל אחד יכול לבנות אתר אינטרנט, אבל בסלולר זה יותר מורכב. צריך להתאים את האתרים למכשירים ולפרוטוקולים שונים. אם האתר לא נבנה כמו שצריך למובייל, הוא ייראה רע", אומר נצר ומדגיש ש-Jag.ag פונה בעיקר לקהל צעיר, עד גיל 30.



המשקיעים בחברה הם רודיום (דניאל רקנאטי), לוגיה מובייל (עם קובי מרנקו) ומשקיע פרטי נוסף. החברה נמצאת כעת בשלב החדירה לשוק, ונצר אומר שהמודל העסקי שלה מבוסס על שירותי פרימיום שעוד לא הושקו. "משתמשים שירצו להוריד תוכן מסוים, למשל מוסיקה, גרפיקה או קומיקס - ישלמו. המודל העסקי שלנו מתבסס בנוסף על פרסום, וחלוקת רווחים עם מפעילים סלולריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully