וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: אגד תוציא את תקציב הפרסום למכרז

מאת שמרית סלע

11.11.2008 / 9:37

החברה פנתה לכמה משרדי פרסום שיתמודדו על תקציב 2009, בהיקף של 7 מיליון דולר



>> אגד צפויה להוציא את תקציב הפרסום של הקבוצה למכרז בסוף השנה. גורמים בתחום הפרסום אמרו כי החברה פנתה לכמה משרדים בענף כדי שיכינו עצמם להתמודדות במכרז על תקציב הפרסום של החברה ב-2009, שהיקפו יהיה כ-7 מיליון דולר.

משרד הפרסום אליקים הרמן מטפל בתקציב מאז 2005. זאת, לאחר שאגד החליטה להוציא למכרז את תקציב הפרסום שלה לאחר שש שנות פעילות משותפת עם משרד הפרסום פוגל לוין, שלימים נהפך לפוגל אוגילבי. באותו מכרז החליטה הנהלת אגד להתמקד דווקא במשרדים קטנים יותר, כדי שתקציבה יהיה מהגדולים והחשובים במשרד שבו הוא יטופל.



מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי החברה הוציאה ב-2007 כ-9.4 מיליון דולר על פרסום, וב-2008 היה תקציב הפרסום של הקבוצה כ-5 מיליון דולר (מחירי מחירון). ב-2008 טיפל משרד אליקים הרמן ב-62% מתקציב הפרסום של אגד, פילבסקי אסטרטגיה טיפל ב-17% מהתקציב וגל אורן BSD טיפל ב-10%. השנה התמקדה אגד בקו הפרסומי לשירות קבלת המידע ב-SMS, הנחות לסטודנטים ומבצעים בקווים המגיעים לאילת.



מנהל אגף השיווק של אגד, אייל יחיאל, אמר כי "תקציב הפרסום של אגד מטופל במשרד אלייקים הרמן, על פי חוזה שצפוי להסתיים בדצמבר. עדיין לא הוחלט אם לצאת למכרז או להאריך את החוזה הקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully