וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה רוזנבלום: אוקטובר יהיה החודש הראשון השנה ללא גידול לקבוצת קניוני ישראל

מאת עדי דברת

11.11.2008 / 9:37

הפדיונות המדווחים בקבוצה לינואר-ספטמבר הסתכמו ב-4 מיליון שקל - גידול של 9% בלבד



>> אוקטובר יהיה החודש הראשון שבו קבוצת קניוני ישראל לא תציג גידול לעומת שנה קודמת - כך אמר משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני ישראל. הפדיונות המדווחים בקבוצה בין ינואר לספטמבר היו כ-4 מיליון שקל - גידול של 9% מהתקופה המקבילה אשתקד.



הקניון עם הפדיון הגבוה ביותר בינואר-ספטמבר היה קניון גרנד קניון בחיפה, עם 600 מיליון שקל _ גידול של 6%-8% מהשנה שעברה. אחריו קניון רחובות, עם פדיון של כ-480 מיליון שקל _ גידול של 6%-8%. בקניונים לב חדרה, מרום נווה ברמת גן ומעלה אדומים חל גידול של 15% לעומת השנה שעברה ובקניון הגדול בפתח תקוה חל גידול של 6%-8% לעומת ינואר-ספטמבר אשתקד. בספטמבר היה גובה הפדיונות המדווחים כ-420 מיליון שקל - גידול של 11.5% מהחודש המקביל אשתקד.

"אין לי עדיין את החישוב הסופי של מספרי אוקטובר, אבל אני מעריך ש השנה נסיים בראשונה בלי גידול", אמר רוזנבלום. את העובדה שאוקטובר יסתיים ללא גידול, מסביר רוזנבלום בכך שהחודש כלל פחות ימי עבודה. לדבריו, גם האווירה הכללית עקב המשבר הכלכלי לא תרמה.



"צריך לזכור שהחגים השנה חלו לרוב באוקטובר, ובשנה שעברה בספטמבר ותחילת אוקטובר. השנה היו 28 ימי מכירה בספטמבר, ו-26 ימי מכירה באוקטובר", אמר.



"החגים נפלו השנה באמצע השבוע, כך שזה היה פחות טוב. עם זאת, מיד אחרי החגים אנשים חזרו לקניונים מכיוון שהתחיל הגשם. אין גידול כי היו פחות מחמישה ימי עבודה בשבוע, והאווירה הכללית ללא ספק משפיעה. עם זאת, לא נעצור את התפתחות הקבוצה כתוצאה מהמצב. זה הזמן להמשיך לפתח ולהשתפר כדי שהלקוח יבחר בך בתקופה זו".



רוזנבלום סבור שהקבוצה תסיים את 2008 בגידול. "אני צופה שחנוכה יהיה טוב לפדיונות וייתן פיצוי על החודשים האחרונים שלא עבדו מספיק טוב. גם אווירת הבחירות צפויה להשפיע לטובה על מצב הקניות".



רשת קניוני ישראל, מקבוצת בריטיש ישראל השקעות, מונה כ-16 קניונים בישראל, בהם הקניון הגדול בפתח תקוה, הגרנד קניון בחיפה, קניון השרון בנתניה, קניון רחובות וקניון מלכת שבא באילת. מבחינת שטח מסחרי, מובילים קניוני הקבוצה עם 265 אלף מ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully