וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותגי איב סן לורן עוברים משסטוביץ ללוריאל

מאת עדי דברת

11.11.2008 / 9:37

לוריאל העולמית רכשה באחרונה את איב סן לורן ביותר ממיליארד יורו



>> מותגי איב סן לורן עוברים משסטוביץ ישראל ללוריאל ישראל. זאת בעקבות רכישת מותגי איב סן לורן על ידי לוריאל העולמית לפני כארבעה חודשים תמורת יותר ממיליארד יורו.



שסטוביץ הודיעה אתמול כי בסוף השבוע שעבר קיבלה הודעה מוקדמת, שבה הביעה לוריאל העולמית את רצונה להעביר את הפעילות לחברת לוריאל ישראל. לוחות הזמנים עדיין לא נקבעו.

קבוצת שסטוביץ קיבלה את הזיכיון לשיווק מותגי איב סן לורן בישראל לפני כ-8 שנים. משסטוביץ נמסר כי פעילות מותגי איב סן לורן היא כ-2% מסך הכנסות החברה. עוד נמסר מהחברה כי "העובדה שלוריאל העולמית מעוניינת בהעברת המותגים, מעידה כי בשנים אלה מותגי איב סן לורן הצליחו לבסס את מעמדם בישראל כאחד מעמודי התווך של זירת הקוסמטיקה היוקרתית בשוק הישראלי".



מדירוג דנס 100 של חברות ההפצה הגדולות בישראל עולה כי חברת שסטוביץ, שדורגה בשנה שעברה במקום השני, ממוקמת השנה במקום הרביעי עם היקף הכנסות של כ-670 מיליון שקל. כלכלני דן אנד ברדסטריט הסבירו את ירידתה של שסטוביץ למקום הרביעי בכך שבתחילת 2007 היא איבדה את הזיכיון על מוצרי ג'ילט לטובת פרוקטר אנד גמבל, ומנגד החלה לשווק את מוצרי הגילוח שיק. על מותגי הבישום והקוסמטיקה של איב סן לורן נמנים בין היתר סטלה מקרתני, אוסקר דה לה רנטה, בושרון, אלכסנדר מקווין וזניה.



מלוריאל נמסר בתגובה: "אנחנו נמצאים במשא ומתן ובדיונים, והנושא צפוי להיסגר בימים הקרובים. מותגי איב סן לורן נמנים בעולם עם חטיבת מוצרי היוקרה. חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל בישראל כוללת את המותגים לנקום, הלנה רובינשטיין, ביותרם, קאשרל, דיזל, פאלומה ופיקסו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully