וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לפינוקים: עובדי אמדוקס יתחילו לשלם על ארוחות

עידו סולומון

11.11.2008 / 11:12

בנוסף, יקוצצו נקודות הזיכוי לפעילויות פנאי והתשלום על חדר הכושר יעלה. באחרונה הודיעה החברה על פיטורי 200 עובדים בשל המשבר

עובדי אמדוקס עוד לא הספיקו להתאושש מההודעה על סגירת מרכז הפיתוח בירושלים ופיטורי 200 עובדים בארץ, והבוקר נודע כי הגזרות ממשיכות ליפול על ראשם. במייל שהופץ בקרב כל העובדים הודיעה החברה שכחלק ממאמציה לצמצם הוצאות, החל בדצמבר יחולו שינויים בתנאים ובהטבות להם היו זכאים העובדים עד כה.

בין היתר תגבה החברה 5-8 שקלים עבור הארוחות הניתנות בשעות העבודה; כמו כן יקוצצו ב-30% נקודות הזכות שחולקו לעובדים המשמשות לפעילויות פנאי, וגם מחיר השימוש בחדר הכושר של החברה יעלה.

אחד העובדים במרכז של אמדוקס ברעננה אמר היום כי היה מוכן לוותר על כל ההטבות ובלבד שיאפשרו לו לשמור על משרתו. "זו אומנם הרעה בתנאים אבל אף אחד מהעובדים לא עיוור", אמר. "הקולגות שלנו בירושלים יושבים בבית ומחפשים עבודה אז לנו אין מה להתלונן על 8 שקלים שמבקשים מאיתנו 'לתרום'. זה לא נותן הרגשה טובה אבל ממילא הדיבורים במסדרונות לא מעודדים במיוחד. זה הרע במיעוטו , לא נרעב בגלל זה".

באחרונה הודיעה אמדוקס, ספקית פתרונות הבילינג, על סגירת הסניף הירושלמי של החברה ואיחודו עם סניף החברה בהוד השרון, וכתוצאה מכך על פיטוריהם של כ-200 עובדים בישראל. אמדוקס העולמית, המעסיקה כ-17.5 אלף עובדים תפטר עוד כ-300 עובדים ברחבי העולם, ובסך הכל תפטר החברה כ-500 עובדים - כ-2% ממצבת כוח האדם של החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • אמדוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully