וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעילות בגרמניה ממשיכה להיטיב עם שחל: החברה מציגה רווח של 344 אלף דולר לעומת הפסד ברבעון המקביל

יובל מעוז

11.11.2008 / 12:36

הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-1.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 176 אלף דולר ברבעון המקביל.


חברת , העוסקת בשיווק ושירותי רפואה, בעיקר לחולי לב, מציגה המשך צמיחה בתוצאותיה. הצמיחה קשורה בעיקרה במנוע הצמיחה שלה ברבעונים האחרונים - כניסתה לפעילות בגרמניה. שחל נהנית מרפורמה בקופת החולים בגרמניה למיזוג קופות חולים. הקופות מתוגמלות על ידי הממשל עם הצגת נתוני התייעלות, אותם הן משיגות, בין היתר, באמצעות שימוש בשירותי חברות חיצוניות, כדוגמת שח"ל. צמיחת הפעילות בגרמניה הובילה את החברה להציג בסוף הרבעון השלישי רווח של 344 אלף דולר, לעומת הפסד 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.

הכנסות שחל ברבעון השלישי הסתכמו ב-11.8 מיליון דולר, לעומת 15.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. עם זאת, תוצאות הרבעון המקביל כללו את תוצאות פעילות רייטל, החברה-הבת בארה"ב, אשר נמכרה לפיליפס בסוף שנת 2007. ההכנסות ברבעון עלו לעומת הרבעון הקודם, בו הסתכמו ההכנסות ב-11 מיליון דולר.

הרווח הגולמי של שחל הסתכם ב-7.7 מיליון דולר, לעומת 8.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. עם זאת, הרווחיות הגולמית עמדה ברבעון על 65%, ללא החברה הבת בארה"ב, לעומת 52.2% ברבעון המקביל, אז נכללה פעילות רייטל. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-1.3 מיליון דולר, לעומת הפסד של 176 אלף דולר ברבעון המקביל.

סך המזומנים נכון לסוף הרבעון הסתכם בכ-29.9 מיליון דולר. במהלך הרבעון, פרעה החברה הלוואות בכ-14 מיליון דולר. בנוסף, חתמה על חוזים חדשים עם מבטחים רפואיים בגרמניה לאספקת שירותי טלרפואה לחולים במחלות לב כרוניות. שחל תספק שירותים לקופת החולים KBS, אשר לה כ-1.6 מיליון מטופלים והינה אחת מחמש קופות החולים הגדולות בגרמניה. בנוסף, חתמה שחל על חוזה עם קופת החולים LKK, המבטחת כ-150 אלף חקלאים ובני משפחותיהם.

שחל טלרפואה נמצאת בשליטת קבוצת אלרואי (18.3%) ורויאל פיליפס אלקטרוניקה (18.6%). החברה נסחרת בבורסת שווייץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully