וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניוב במכתב ללקוחותיו: יוניון הינה בבעלותי המלאה ותמשיך לעמוד לרשותכם

שמרית סלע

11.11.2008 / 13:02

יוניוב: בצו שהוצא אתמול אין כל מניעה שאקים חברת מדיה עצמאית


לאחר הסערה שיצר אתמול צו בית המשפט המחוזי בתל אביב, שאסר על אורן יוניוב לעבוד, לנהל או להיות שותף בחברת רכש מדיה של שלמור-אבנון-עמיחי, מיהר יוניוב להרגיע את לקוחותיו במכתב ששיגר אליהם בנושא.

במכתב מסביר יוניוב כי "בהמשך להחלטת בית המשפט מאמש, חשוב לי לעדכנכם באופן אישי כי הואיל וחברת המדיה יוניון מדיה הינה בבעלותי המלאה והבלעדית, והואיל ובתכולת הצו נקבע במפורש כי אין כל מניעה מבחינתי להקים חברת מדיה עצמאית ולהמשיך לעסוק בתכנון ורכש מדיה, אין בצו זה כל מגבלה על פעילותי או פעילות מישהו מצוות UNION MEDIA בתחומי המדיה השונים, ובכל מקום ומול כלל הלקוחות".

יוניוב הוסיף במכתב, כי "הצו האמור, שאינו מופנה כלל אלי או למישהו מצוות יוניון מדיה, ביקש למנוע משותפי יונייטד לשעבר להעסיקני כשכיר או לקיים עמי שותפות בחברה משותפת לרכש ותכנון מדיה. כאמור לעיל, הואיל ו-יוניון מדיה הינה חברה עצמאית לחלוטין, אין כל מגבלה על פעילות החברה, והיא עולה בקנה אחד עם הצו ועם החלטת השופט. הדבר האמור מעוגן גם בחוות דעת משפטית חד משמעית ושאינה משתמעת לשתי פנים. בהתאם לכך, אנוכי, ועמי כל צוות המנהלים והעובדים המוכרים לכם מהעבר - כולם, עד האחרון שבהם - עומדים לרשותכם בחברה החדשה".

הצו המדובר הוצא אתמול בעקבות בקשה דחופה שהגיש משרד הפרסום ראובני-פרידן לבית המשפט לפני כחודש, בטענה כי בהסכם ההעסקה של יוניוב ביונייטד היה קיים סעיף האוסר על העסקתו של יוניוב בחברת רכש מדיה מתחרה שיקים שלמור-אבנון-עמיחי, לפני תקופת צינון של 24 חודשים. צו המניעה הינו זמני, אך יינתן לשנתיים באם לא יסכימו שלמור ויוניוב ללכת להליך של בוררות עם ראובני-פרידן בנושא. עם זאת, צו המניעה יפקע תוך 30 יום אם בראובני-פרידן יחליטו להתמהמה עם הליך מנוי הבורר תוך 90 יום, אם לא יינתן עד אז פסק הבורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully