וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירלנד: UBS הותירו המלצת קנייה; חתכו את מחיר היעד ב-70% ל-3 דולר

מיכאל רוכוורגר

11.11.2008 / 13:08

יכולת להשיג מימון לפרויקטים והמשך מכירת הדירות יהוו כאתגר הכי חשוב לביצועי המניה



"אנו רואים את מצבה של מירלנד כיציב. המאזן של החברה מספיק חזק, וכולל חוב של 149 מיליון דולר, ממנו החברה צריכה לפרוע 7 מיליון דולר עד סוף השנה הנוכחית ו-30 מיליון דולר בשנת 2009. החברה נהנית מקופת מזומנים של 30 מיליון דולר", כך כותבים כלכלני בנק ההשקעות UBS לגבי חברת מירלנד, המרכזת את פעילות הנדל"ן של קבוצת פישמן ברוסיה. זאת במסגרת בסקירת עדכון לגבי חברות הנדל"ן הפועלות ברוסיה.



UBS הורידו את מחיר היעד של מניית מירלנד, ב-70.5% לעומת מחיר היעד הקודם, ל-3.3 דולר למניה - הגבוה ב-152% ממחירה של מירלנד בבורסת AIM בלונדון. ב-UBS הותירו את המלצת "קנייה" למירלנד, שמנייתה צנחה בשנה האחרונה ב-87% והחברה נסחרת לפי שווי שוק של 138 מיליון דולר. החברה הונפקה בדצמבר 2006 לפי שווי שוק של 138 מיליון דולר. את הורדת מחיר היעד מנמקים ב-UBS בקשיים של היזמים בהשגת המימון.



פורטפוליו הנכסים של מירלנד, המנוהלת על ידי אייל פישמן ומשה מורג, כולל 13 פרויקטים ברחבי רוסיה. כשלושה פרויקטים מהגדולים של החברה הנם פרויקטמשולב מגורים ומסחרי בסנט פטרסבורג, וכן Techagrocom ו-SkyScraper התורמים לחצי משווי תיק הנכסים.



כלכלני UBS מציינים כי בעוד שמירלנד חתמה עם בנק האירופי לפיתוח הבנייה והתשתיות (EBRD) בהיקף של 150 מיליון דולר עבור הקמת שלב הראשון של הפרויקט בסנט פטרסבורג, עבור 2 הפרויקטים האחרים טרם השיגה החברה מימון.



בעקבות כך סבורים כלכלני UBS כי המשך השגת המימון בפרויקטים הנוספים של החברה, לצד מכירות הדירות והסכמי שכירות במחירים טובים, יהוו אתגרים עיקריים עבור ביצועיי מניית מירלנד. עיכובים בפרויקטים וקושי בהשגת המימון עלולים לשמש לחברה לרועץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully