וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נגו הישראלית תספק תוכנה לבריטיש טלקום במיליוני דולרים

מאת אמיתי זיו

12.11.2008 / 8:03

העסקות האחרונות של ג'נגו הן חלק משינוי האסטרטגיה העסקית



>> ג'נגו (JUNGO) הישראלית, חברה בת של NDS, תספק את פתרון התוכנה שלה לענקית התקשורת בריטיש טלקום - כך נודע ל-TheMarker. סכום העסקה אינו ידוע, אבל ניתן להעריך שהיקפה מסתכם במיליוני דולרים.



ג'נגו הודיעה מוקדם יותר השנה על עסקה עם עוד מפעילת ענק - ורייזון האמריקאית. על העסקה בארה"ב דיווח המגזין LightReading, שהעריך אותה ב-4 מיליון דולר. כפי שפורסם ב-TheMarker לראשונה, ג'נגו סגרה באחרונה עסקה בישראל עם פרטנר, שתרכוש את פתרון התוכנה של החברה, משולב בראוטרים חכמים של חברת סימנס. הקופסה של סימנס מיועדת לשרת את פרטנר במהלך של כניסתה לבית הלקוח. הקופסה תשמש כנתב אינטרנט אלחוטי, כמרכזיה ביתית לשיחות טלפון וכמשדר לטלפון אלחוטי (DECT).

המוצר של בריטיש טלקום , שיעשה שימוש בתוכנה של ג'נגו, נקרא Home Hub. זוהי קופסה חכמה שמאפשרת לחברת הטלקום להיכנס לבתי הלקוחות ולהיות מעורבת בתחומים רבים בחייהם. הקופסה משמשת כמרכזיית טלפון, כנתב אינטרנט אלחוטי, כמכשיר קליטה של שידורי טלוויזיה דיגיטליים, כנתב לשיחות וידיאו ואף כמרכז אבטחה ביתי.



חברת ג'נגו הוקמה ב-98' ופועלת בתחום התוכנה לנתבים ביתיים. כ-20 יצרניות ציוד שונות משתמשות בתוכנה של ג'נגו, שגמישותה מאפשרת להוסיף שירותים רבים לקופסה בה היא מותקנת, לפי דרישת הלקוח. בנוסף ליכולות הטלפון והאינטרנט שלה, יכולה הקופסה הביתית ליהפך גם למרכז אחסון קבצים ביתי - ואף לאנטנה סלולרית ביתית, לשיפור הקליטה בטלפון הנייד.



העסקות האחרונות של ג'נגו הן חלק משינוי האסטרטגיה העסקית של החברה. במקום להציע את פתרון התוכנה שלה ליצרניות ציוד - דוגמת סיסקו, סימנס, נט-גיר וחברות מתחרות אחרות בתחום הציוד - ג'נגו פונה ישירות לחברות טלקום ומציעה להן לבחור אילו שירותים הן רוצות שיימצאו בקופסה, ואף לבחור איזה ספק ציוד יספק את המוצר.



המוצר של ג'נגו מתאים לגישה העסקית של ספקיות התקשורת כיום, המתחרות לא רק בתחום השיחות המסורתי, אלא מציעות ללקוחותיהן עוד ועוד שירותי ערך מוסף בתשלום - ובכך מגדילות את ההכנסה מכל לקוח. המודל העסקי של ג'נגו הוא מכירה של רישיונות תוכנה. החברה מקבלת חלק מכל תמורה על התקנה של קופסה חכמה. ג'נגו נרכשה על ידי חברת NDS בסוף 2006 תמורת 107 מיליון דולר.מטה החברה נמצא בנתניה והיא מעסיקה כ-200 עובדים.



מג'נגו לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully