וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יגה ספייסס פיטרה 20% מעובדיה וקיצצה בשכר המנהלים הבכירים

עידו סולומון

12.11.2008 / 8:03



>> חברת ג'יגה ספייסס, שמציעה פתרונות תשתית למערכות מידע מבוזרות במגזרי הפיננסים והטלקום, פיטרה 20 מתוך 100 עובדיה. בתוך כך, הוחלט על קיצוץ של 15%-20% בשכר המנהלים הבכירים.

לדברי מנכ"ל החברה, ירון בנבנישתי, רבים מלקוחות החברה שייכים למגזר הפיננסי שנפגע אנושות מאז תחילת המשבר, וכתוצאה מכך נאלצה החברה לשנות את תוכניותיה לשנה הקרובה: "מאז הקריסה של ליהמן ברדרס הבנו שצריך להקפיא את תוכניות הצמיחה. בחודשים האחרונים המצב הוחרף וברור שיהיה קשה מאוד לגייס הון נוסף ממשקיעים. עשינו הכל כדי להתאים את עצמנו למצב החדש, מתוך תקווה שנסיים את הרבעון הנוכחי רווחיים.



"בגלל חוסר הוודאות הקיצוני לגבי העתיד, לא נותר לנו אלא לחכות ולראות את תוצאות שני הרבעונים הראשונים של 2009 ורק אז להחליט על המשך צעדינו. במקביל הענקנו לעובדים המפוטרים חבילת תמיכה הכוללת ייעוץ בנושא קריירה ואנחנו מנסים לשלב אותם בפעילות של השותפים העסקיים שלנו. אני מקווה שבכך נצליח לרכך עבורם את המכה ולו במעט", אמר בנבנישתי.



באחרונה זכתה החברה במקום השלישי בתחרות ה-50 Fast שמקיימת פירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור זהר, המדרגת מדי שנה את 50 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בישראל.



ג'יגה ספייסס גייסה עד כה כ-10 מיליון דולר. בין המשקיעים קרן ההון סיכון BRM קפיטל והקרן התאגידית אינטל קפיטל וקרן הפרייווט אקוויטי האמריקאית FTVentures, המתמקדת בהשקעות בחברות תוכנה ושירותים עסקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully