וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Aegis Plc השלים את רכישת קאראט מדיה וואן מידי עטר מנור

שמרית סלע

12.11.2008 / 10:46

הנהלת Aegis החליטה לסנף את קאראט מדיה וואן לשלוחה הדרום אירופית של התאגיד



תאגיד העולמי Aegis Plc הודיע כי השלים את רכישת חברת המדיה העצמאית קאראט מדיה וואן בשליטת עטר מנור, ובכך הרחיב את פעילותו בישראל. מנור מכהנת כמנכ"ל החברה ומחזיקה ב-30% ממניותיה. עם השלמת הרכישה הופך Aegis Plc, שרכש 70% ממניות קאראט מדיה וואן לפני שש שנים, לבעלים היחידים של חברת המדיה הישראלית.



מנור, מייסדת קאראט מדיה וואן, מונתה למנכ"ל זרוע האחזקות של Aegis Plc בישראל ותמשיך לכהן כמנכ"ל החברה. במקביל צורפה מנור לצוות האקזקוטיוו של התאגיד בפאריס, העוסק בתחזיות ולהתוויית טרנדים. הנהלת Aegis החליטה לסנף את קאראט מדיה וואן לשלוחה הדרום אירופית של התאגיד.



תאגיד Aegis בעל מספר מותגים בשוק המדיה והתקשורת העולמי ביניהם: קבוצת Carat; חברת האינטראקטיוו Isobar; חברת OOH-Posterscope; חברת Viseum; חברת השיווק החווייתי Brand experience וחברת Green Bean העוסקת בפעילויות אקולוגיות. לתאגיד כ-70 סוכנויות בעולם והוא נסחר בבורסת לונדון, מחזורו הכספי ב-2006 היה 8.23 מיליארד ליש"ט (כ-66 מיליארד שקל).



קאראט מדיה וואן הינה חברת המדיה היחידה בישראל המתפקדת כחברת מדיה עצמאית ללא קשר עסקי למשרד פרסום. עם לקוחותיה נמנים החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), טרה, מולר, סנו, לוקזוטיקה, ריקושט ו-JTI. החברה נוסדה ב-96' תחת השם מדיה וואן. עם כניסתה של Aegis לשותפות בחברה הפך שמה לקאראט מדיה וואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully