וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק ממשיכה לרדת בנתח השוק: במגזר העסקי ירדה לנתח של 89.9%

אמיתי זיו

12.11.2008 / 11:37

במגזר הפרטי הגיעה לנתח שוק של 84.1%



חברת בזק ממשיכה לרדת בנתח השוק שלה, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי, כך עולה ממכתב נתח השוק לחודש זה שהעביר משרד התקשורת לחברה.



במגזר הפרטי, בזק הגיעה לנתח שוק של 84.1% ואילו במגזר העסקי בזק ירדה לנתח שוק של 89.9%.
חשיבות נתוני נתח השוק לבזק הן בהקלות רגולטוריות שאמורה לקבל החברה עם ירידתה מתחת ל-85% במגזר הפרטי. בזק כבר ירדה מתחת האמור אך ההקלות טרם נתנו. בין ההקלות אשר יינתנו לבזק הן גמישות בקביעת תעריפים, אפשרות לאספקת חבילות תקשורת (טריפל) ובעיקר, חברה הבת, בזק בינלאומי, תוכל לספק שירותי טלפוניה פנים ארצית על בסיס תשתית האינטרנט (VOB).



נכון לעתה בזק בינלאומי תוכל לספק טלפוניה רק למשקי בית וייאסר עליה לספק טלפוניה לעסקים, זאת עד שחברה האם, בזק, תרד גם במגזר העסקי לנתח שוק של 85%. על בזק בינלאומי ייאסר בנתיים לפעול בכלל במגזר העסקי והיא לא תוכל גם לפעול בתחום ה-PRI, שהם צירי תקשורת מרובי קווים לעסקים גדולים ומהווים את עיקר ההכנסות של חברות תקשורת מעסקים.



בזק בינלאומי מסכימה לתנאי משרד התקשורת כך שבימים הקרובים צפויה החברה לקבל רישיון לשירות. ב-TheMarker נכתב מספר פעמים על כך שלא ברור מדוע משרד התקשורת מעכב את ההקלות הרגולטוריות שמגיעות לבזק ויכולות להטיב עם הצרכן ולשפר את התחרות בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully