וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים הפסיד 28 מיליון שקל ברבעון

שרון שפורר

12.11.2008 / 12:04

בית ההשקעות מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר רשם צניחה של כ-40% בהכנסות ברבעון השלישי. המניה איבדה 82% מתחילת השנה

בית ההשקעות כלל פיננסים מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר חתם את הרבעון השלישי של 2008 עם הפסד של 27.6 מיליון שקל, בהמשך להפסד של כ-60 מיליון שקל מתחילת השנה, לעומת רווח של 20 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מניות כלל פיננסים צנחו מתחילת השנה ב-82% ונסחרות כיום בשווי של 140 מיליון שקל בלבד לעומת 1.2 מיליארד שקל - שוויו בזמן ההנפקה הראשונה לציבור במארס 2007.

הכנסות כלל פיננסים, המנוהל על ידי שוקי אברמוביץ', הסתכמו בכ-114 מיליון שקל - ירידה חדה של יותר משליש לעומת כ-180 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכיווץ בהכנסות נרשם בעקבות השיתוק בהכנסות החיתום והפסדים בנוסטרו של החברה כתוצאה מפדיונות גדולים בקרנות הנאמנות. החברה מדווחת על גידול בפעילות התיקים שלה ל-25 מיליון שקל.

ההפסד של החברה הושפע מירידה בשווי של מכשיר מובנה על אג"ח זר של כ-6.6 מיליון שקל והפסדים בנוסטרו של 4.4 מיליון שקל.

שוקי אברמוביץ', מנכ"ל כלל פיננסים: כלל פיננסים נערכה טרם המשבר שפקד את שוק ההון בארץ ובעולם והחלה ביישומו של שינוי ארגוני פנימי מקיף. שינוי זה הביא לניצול יעיל יותר של המשאבים הארגוניים הקיימים והביא לקיטון משמעותי של כ- 15 מיליון ש" ברבעון בהוצאות הקבוצה. אברמוביץ הוסיף כי, הקבוצה תמשיך במגמת הקיטון בהוצאות על רקע הקיטון בהכנסות גם בעתיד הנראה לעין. "היערכות מוקדמת זו תאפשר לנו להיות ממוקמים בנקודה אסטרטגית טובה וחזקה יותר, שתאפשר התמודדת עם האתגרים החדשים שיוצבו בפנינו במהלך השנים הקרובות, לכששוק ההון יחלץ ממשבר קשה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully