וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ אימג' הגדילה את ההכנסות ב-30% ל-8.5 מיליון דולר וצימצמה את ההפסד הנקי למיליון דולר

שמואל שוסטר

12.11.2008 / 12:19

על הגידול בהכנסות העיבו זינוק בהוצאות המימון ל-1.2 מיליון דולר וגידול של 37% בהוצאות ההנהלה


, המספקת מערכות סריקה, ארכיב וניהול נתונים לארגונים, רשמה גידול של 30% בהכנסות אך גידול חד בהוצאות ההנהלה יחד עם עלייה בהוצאת המימון, קיזזו את השפעת התוספת בהכנסות והביאו את החברה להפסד רבעוני.

בשורה העליונה הציגה טופ אימג' הכנסות של 8.5 מיליון דולר - גידול של 30% לעומת הכנסות של 6.5 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות התבטא בצורה רוחבית ובמהלך הרבעון רשמה החברה צמיחה של 44% בהכנסות ממוצרים ל-4.2 מיליון דולר ועליה של 18% בהכנסות משירותים שהסתכמו ב-4.2 מיליון דולר.

על הגידול בהכנסות העיבו זינוק בהוצאות המימון ל-1.2 מיליון דולר (בהשוואה ל-94 אלף דולר ברבעון המקביל) וגידול של 37% בהוצאות ההנהלה ל-1.8 מיליון דולר - בדומה לרבעון הקודם.

בשורה התחתונה רשמה טופ אימג' הפסד נקי של מיליון דולר, או 11.3 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 2 מיליון דולר, או 22.9 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד, ולעומת הפסד נקי של 1.3 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון השני של השנה.

עם פרסום הדו"חות אמר ד"ר עידו שכטר, מנכ"ל טופ אימג', כי "תשעת החודשים הראשונים של השנה היוו תקופה חיובית מאוד עבורנו ולמעשה התקופה החזקה ביותר בתולדות החברה. כבר בתום שלושת הרבעונים הראשונים, עם 26.1 מיליון דולר הכנסות, הצלחנו לעבור את רף ההכנסות השנתיות ההיסטורי של החברה. למעשה, הגידול של 30% בהכנסות החברה לעומת השנה שעברה, נובע כולו מגידול אורגני. בסיסי החברה ברחבי העולם מתפקדים היטב וכולם רווחיים. פוטנציאל ההזמנות העתידי שלנו איתן, ומשקף את מאמצינו לעבור מתמהיל מכירות המעדיף חומרה ורכיבי צד שלישי למכירות על בסיס תוכנה ושירותים, בעיקר במזרח אסיה. לכן פוטנציאל ההזמנות העתידי שלנו כולל כעת מספר גדול יותר של פרוייקטים המבוססים על מכירת פתרונות על פני מכירת חומרה ורכיבי צד שלישי. כל אלו מהווים פוטנציאל הכנסות קבוע עבורנו".

"עם זאת, אנו מודעים למשבר הפיננסי העולמי. בזמן שהתוצאות הנוכחיות והתחזיות לחודשים הקרובים נותרו חזקים על אף המשבר, אנו נוקטים בצעדי מניעה למזער ההשפעות של האטה כלכלית עולמית על החברה ובמקביל להתכונן לבאות. בחודשים האחרונים חיזקנו את הקשר שלנו עם שותפים קיימים וחדשים בעולם. בעזרת שותפויות אלו אנו מגוונים את חשיפתנו שלנו לשווקים וורטיקאליים ומקומיים ובכך מחזקים ומגדילים את מספר ההזדמנויות העומדות לפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully