וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכיין פלייבוי בישראל תובע מיליון שקל מאולפני מימד: "הפכו את ההתחמקות מעמידה בהסכמים לאמנות"

אופיר בר-זהר

12.11.2008 / 14:12

יאיר חסון, לשעבר מבעלי ברגר קינג: האשמות הנתבעים הסבו לי נזק והפכה את חיי העסקיים לקשים ומביכים



יאיר חסון, בעל השליטה בפליי. טי. וי, המחזיקה בזיכיון לשידורי ערוץ פלייבוי בישראל, הגיש היום תביעת דיבה נגד חברת אולפני מימד ומנהליה. בתביעה טוען חסון, לשעבר מבעלי ברגר קינג ישראל וזכיין של דומינוס פיצה בכמה מדינות אירופה, כי אולפני מימד האשימו אותו כמי שנוהג להפר הסכמים באופן שיטתי, זאת עד לדרגה של אמנות.



בנוסף טוען חסון, כי הנתבעים פירסמו הודעה לעיתונות ובה כתבו כי זו אינה הפעם הראשונה שבה מואשם חסון באי עמידה בהסכמים כספיים. חסון דורש פיצוי של מיליון שקל מאולפני מימד ומנהליה, זאת בשל פגיעה בו, וכי "חייו העסקיים נהפכו לקשים ומביכים". כן מצוין כי כתוצאה מהתביעה נפגע שמו הטוב, וכי נגרמו לו "נזק כלכלי, בושה ועוגמת נפש רבה".



דברי הדיבה שמייחס חסון לתובעים נאמרו במסגרת תביעה שהוגשה נגדו על ידם בחודש שעבר, ובה הם טוענים כי חסון לא עמד בחוזה בין הצדדים (מימד וערוץ פלייבוי), ולא העביר תשלומים. בסך הכל תבעו אולפני מימד מחסון סכום של 1.8 מיליון שקל. הטענות על היותו של חסון מומחה להתחמקות מתשלומים וכן תביעות קודמות שהוגשו נגדו מופיעות בכתב התביעה שהגישה מימד ובהודעה לעיתונות שפורסמה באותו הזמן.



חסון אמר בעניין תביעתו כי "מי שמבקש לפגוע בשמי הטוב יגלה שהדרך לא תהיה קלה, והדבר יילמד לקח את אולפני מימד ומנהליה לחשוב היטב לפני שהם משמיצים, במיוחד כאשר שמם הטוב אינו הולך לפניהם". מאולפני מימד נמסר כי: "עוד לא קיבלנו את כתב התביעה. כשנקבלה נגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully