וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אפריקה תעשיות במכתב לעובדים: "הרצון של אפריקה למכור את החברה אינו מעיד על עובדיה ומנהליה"

מיכאל רוכוורגר

12.11.2008 / 15:29

נדב שחר צפוי להצטרף בינואר 2009 לתפקיד מנכ"ל ויו"ר חברת חיפה כימיקלים של האחים טראמפ


"אני מוצא לנכון לפנות אליכם אישית נוכח גל הפרסומים האחרון על כך שבעלי השליטה בקבוצת ישראל תעשיות עשויים למכור את השליטה בה. אנו רואים בחברה, ובכל אחת מן החברות המוחזקות על ידה, גופים עצמאים וחזקים, המונהגים באופן מקצועי על ידי הנהלות מצוינות שהוכיחו את עצמן לאורך השנים האחרונות. חשוב להדגיש כי לחברות יש ציבור עובדים נאמן ומקצועי המהווה את נכס צאן הברזל של כל אחת מהן", כך כתב היום נדב שחר, מנכ"ל החברה היוצא, במכתב אישי לעובדי חברת אפריקה תעשיות, שהגיע לידי TheMarker. שחר צפוי להצטרף בינואר 2009 לתפקיד מנכ"ל ויו"ר חברת חיפה כימיקלים של האחים טראמפ.

שחר ציין במכתב כי :"קבוצת אפריקה ישראל תעשיות מפגינה בשנים האחרונות שיעורי צמיחה נאים ומבססת את מעמדה כאחת מן הקבוצות התעשייתיות הטובות במשק הישראלי. הקבוצה נערכה נכון אל מול המשבר החל היום בשווקים בארץ ובעולם וביכולתה לצלוח אותם בבטחה".

יכולתו וחוזקו של הארגון נבחן גם בזמנים בהם נאלצים בעלי מניות הקבוצה (אפריקה ישראל השקעות) למכור את השליטה בה משיקולים שונים. במקרה זה, ההכרח לגייס סכומי כסף נוספים לפעילותה בתחומים אחרים. אין הדבר מצביע על החברה עובדיה ומנהליה", כותב שחר..

קבוצת אפריקה ישראל תעשיות, הינה קבוצה איתנה ומבוססת ובכוחכם להצעיד אותה להישגים כלכליים נוספים, יהיו הבעלים אשר יהיו. דווקא בתקופה זו עלינו להפגין איפוק ומנהיגות ולא להיגרר אחרי פעולות היסטריות שאין בהן כל תרומה.

לבסוף, לא אוכל שלא להתייחס לעזיבתי הקרובה את החברה. לצערי, סמיכות האירועים יצרה קשר ביניהם שאינו אלא מקרי בלבד. לפני מספר שבועות הוצע לי להצטרף לקבוצת משקיעים זרה שרכשה את השליטה בחיפה כימיקלים כשותף וכמנהל. ראיתי בהצעה זו הזדמנות אישית חד פעמית ונעניתי לאתגר.

אני משוכנע כי אני משאיר אחרי קבוצת חברות המונהגות על ידי אנשים מקצועיים שיובילו אתכם אל הצלחות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully