וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מנדלסון רשמה רווח הנקי של 12 מיליון שקל עלייה של ב-158%

רותם סלע

12.11.2008 / 15:37

הוצאות ההנהלה של החברה מקבוצת קמן אחזקות גדלו ב-124.5% לכ-8 מיליון שקל



חברת מנדלסון, מקבוצת קמן אחזקות שבשליטת רוני אלרואי, מדווחת על עלייה של 158% ברווח הנקי ברבעון השלישי של השנה ל-11.6 מיליון שקל, זאת לעומת 4.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.



העלייה ברווחי החברה מתרחשת על רקע קפיצה של כ-42.4% במכירותיה שהסתכמו ב-223 מיליון שקל. לצד העלייה בפעילות הקבוצה נרשם גידול משמעותי בסעיף ההנהלה, וכן בסעיף השיווק והמכירות. הוצאות ההנהלה קפצו ב-124.5% לכ-8 מיליון שקל, והוצאות השיווק ב-18% ל-26 מיליון שקל.



במהלך 2006 רכשה החברה את פעילות חברה מחדש, הפועלת בתחום המשאבות. ב-2007 נרכשה Dodson Steel וכיום מאוגדות הפעילויות של GFF ו-DSP תחת חברה אחת - Dodson Global Inc. השיפור בהכנסות וברווחי החברה כיום נובע בין השאר מעלייה בהיקפי הפעילות של חברת הבת דודסון גלובל (Dodson Global), המרכזת את עסקי מנדלסון בארה"ב וכן מההשפעה החיובית של המיזוג בין מנדלסון לבין ש.בר שבוצע בחודש יולי השנה.



מנדלסון עוסקת בשיווק מוצרי אינסטלציה ותשתית למגוון תעשיות ביניהן כימיה, פטרוכימיה, חקלאות, בניין, תשתיות מזון ופרמצבטיקה. לפי עדותה של החברה בדו"חותיה הכספיים היא חשופה שינויים באקלים הכלכלי צפויים להשפיע עליה על רקע עבודתה עם מגוון של גופים בתעשייה.



לדברי יו"ר מנדלסון, גיורא ענבר, האחריות המרכזית לצמיחת החברה קשורה בפירות המיזוג, שחיזק את כח הקניה של מנדלסון מול ספקיה. בנוסף לכך, התרחבה מטריית המוצרים שהקבוצה מציעה ללקוחותיה בתור One stop shop. "מבחינתה של קמן, התוצאות ממחישות, כי התמקדותנו בתחומי פעילות מסורתיים המתאפיינים בתזרימי מזומנים גבוהים ובאיתנות פיננסית גבוהה מוכיחה את עצמה בתקופות כדוגמת זו שבה אנו מצויים", אומר גיורא ענבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully