וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר הודיע שיקצץ 25% ממשכורתו

רוית הכט

12.11.2008 / 15:43

דנקנר במכתב למנהלים וליו"רים בחברות הקבוצה: מנור, לבנת, פישר ואני החלטנו להפחית 25% משכרנו. קצצו 10% מהשכר

נוחי דנקנר, בעל השליטה בקבוצת אי.די.בי, הפיץ מכתב ליו"רים והמנכ"לים של החברות בקבוצה, שבו הוא מודיע כי הוא והבכירים בקבוצה יצחק מנור, אריק לבנת ואבי פישר, מתכוונים לקצץ 25%משכרם החל מהחודש ועד סוף 2009. זאת, בעקבות המשבר הכלכלי.

דנקנר קורא ליו"רים והמנכ"לים בחברות הקבוצה להצטרף למהלך ולקצץ 10% משכרם. כן קורא דנקנר במכתבו למנהלים המשותפים בקבוצה להצטרף למגמה ולקצץ 8% משכרם.

לדברי דנקנר, "פעולות אלו ואחרות הינן חלק בלתי נפרד מתוכנית היערכות והתנהלות שנבצע, על מנת שיתאפשר לנו להגיע לסופה של הסערה בשווקים כשאנו איתנים, יציבים ואף מחוזקים".

דנקנר כתב במכתבו: "בראשית 2007 החלה קבוצת אי.די.בי להיערך לקראת המשבר בכלכלה העולמית. הימים היו ימי פריחה משקית ו'נבואות הזעם' שלנו, כפי שהוגדרו אז על ידי רבים, נשמעו מופרכות. אולם אנו התמדנו בדרכנו. הפחתנו משמעותית במגמת הרכישות שאפיינה אותנו בעבר ואימצנו אסטרטגיה שהתבססה בעיקרה על שמירת הנזילות ואף הגדלתה.

את פירות ההתנהלות השקולה אנו קוצרים היום. הם מתבטאים כמעט בכל פרמטר של חיינו כארגון. אולם הסערה שפוקדת כעת את השווקים בעולם, וישראל בתוכם, מחייבת אותנו כמנהלים להמשיך בהיערכות נכונה ולנקוט בצעדי התייעלות. אלה ישפרו את יכולותינו ויבטיחו את עתידנו כקבוצה עסקית מובילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully