וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשת פירוק נגד רדיו 99: צבר חובות של 6.5 מיליון שקל והתחייבויות של 11 מיליון שקל

אופיר בר-זהר

12.11.2008 / 15:59

התחנה אמורה לעבור לבעלות רדיו ללא הפסקה ללא פריעת החובות המוקדמים



ארקדי גאידמק סופג מכה נוספת: היום הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לפירוק חברת כ.א.ן תקשורת שבבעלותו, המפעילה את רדיו 99. הבעלות בחברה אמורה היתה להיות מועברת לאנשי רדיו ללא הפסקה לפני מספר ימים, אבל זאת ללא פריעת החובות הקודמים, כפי שסוכם בין הצדדים. הבקשה הוגשה בשמם של עמנואל רוזן ואילן ברמן המועסקים בתחנה, ואריק בן יאיר סמנכ"ל הכספים. לפי בקשת הפירוק, החברה אינה מממנת את פעילותה החל בספטמבר האחרון ואינה פורעת החובות המצטברים. לפיכך מבקשים הפונים מבית המשפט להורות על פירוק החברה וכן על מינויה של עו"ד יעל זלינגר כמפרקת זמנית.



בבקשה מצוין פירוט היקף החובות של כ.א.ן תקשורת, הנאמדים ב-6.5 מיליון שקל, ונטען כי לחברה אין יכולת לשלמם. בנוסף נכתב בבקשת הפירוק כי ההתחיבויות העתידיות של התחנה עבור נותני שירותים, שכירות וכו', נאמדות ב-11 מיליון שקל. לפי הבקשה החברה כבר מקבלת בימים אלה מכתבים מנושים, ומשרד התקשורת העביר לה התראה בטרם יחלט ערבות בסך 150 אלף שקל. בנוסף הרשות השנייה עלולה לחלט ערבות בסך 850 אלף שקל, זאת בשל חובות בסך 300 אלף שקל שהחברה טרם העבירה לרשות.



התחייבויות החברה לעובדים מוערכות ב2.5 מיליון שקל, כאשר החברה פיטרה את כל 60 עובדיה וחדלה מפעילות למעט שידורים מצומצמים. בבקשה מצוין כי החברה שילמה לעובדיה השכירים מפרעה חלקית עבור משכורת ספטמבר, באמצעות הלוואה שניתנה לה על ידי רדיו ללא הפסקה, הבעלים החדשים של התחנה. משכורות אוקטובר טרם שולמו. בנוסף ביטלה החברה את ההתקשרויות עם ספקיה, כאשר לרבים מהם היא עדיין חייבת כסף.



בבקשה מצוין עוד כי רכוש החברה, כולו או מרביתו, משועבד לטובת צדדים שלישיים כפי שעולה מתדפיס רשם החברות. דירקטוריון החברה, אשר מונה את גאידמק בלבד, אינו מתכנס זה מספר חודשים ולא התקיימו לאחרונה אסיפות כלליות. לפי בקשת הפירוק, "אין למעשה גורם המנהל את החברה במצוקה שאליה נקלעה". לפי הבקשה איום נוסף אשר מסכן את מצב החברה הוא אפשרות של סגירת משדר הרדיו דרכו היא משדרת, זאת בשל אי תשלום דמי שכירות למשדר.



בנוסף מצוין בבקשה כי החברה אינה משלמת דמי שכירות למשרדיה החל מספטמבר 2008, ומצבה הפיננסי אינו מאפשר לה לשלמם עוד. בנוסף נכתב כי החברה שכרה משרדים נוספים במתחם הסינמה סיטי בחוזה ארוך טווח שעלותו 8 מיליון שקל (120 אלף שקל לחודש), אך גם עבורם דמי השכירות אינם משולמים.



מארקדי גאידמק טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully